צרכנות

מה אומרים עליכם כרטיסי הביקור שלכם

יש הזדמנות אחת ליצור רושם ראשוני, ואת הרושם הראשוני שיצרתם יהיה קשה מאוד לשנות או לבטל לאחר שנוצר. לכן המפגשים הראשונים עם בני אדם, קל וחומר עם הלקוחות שלכם, מאוד חשובים והם קובעים את הטון של מערכת היחסים העתידית.

קרדיט לתמונה  Ink Ready Print

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כרטיס הביקור – חלק אינטגרלי ביצירת רושם ראשוני

עבור אנשי ובעלי עסקים, כרטיס הביקור מהווה חלק מאוד חשוב ביצירת רושם ראשוני חיובי. כרטיסי ביקור בלתי נשכחים הם דרך נהדרת לבדל את המותג שלכם מהמתחרים והם אחד מכלי השיווק החיוניים ביותר שעומדים לרשותכם. כרטיס הביקור הוא חלק בלתי נפרד מהמותג שלכם ועליו להיות שותף לסגנון שלכם, לאופן שבו אתם מדברים, מתלבשים ומתקשרים את החברה לאנשים אחרים. מאחורי כרטיס ביקור מסתתר לו מסר, והעיצוב שתבחרו ישפיע במידה רבה על המסר שתרצו להעביר, כמו גם על הלקוחות שאתם שואפים למשוך.

עיצוב שמוכר את הנכס הגדול ביותר שלכם – אתם

על עיצוב כרטיס הביקור להיות בלתי נשכח ובד בבד לגרום לאלו שמקבלים אותו להתחבר לרושם האישי שהשארתם אתו מאחור. על המיתוג להיות עקבי ולבוא לידי ביטוי בכל הפלטפורמות השיווקיות, לרבות בכרטיס הביקור. כך למשל אם יש לכם שיער וורוד אנשים יצפו לקבל מכם כרטיס מודרני ולא שגרתי, עם שימוש בצבעים נועזים. במידה ויקבלו מכם כרטיס ביקור מסורתי, הם עשויים שלא להבין או שלא להתחבר למסר שלכם ואף לחוש שאתם לא שקופים מספיק.

אז איך מעצבים כרטיס ביקור שאומר עליכם הכל?

קודם כל עליכם להבין את עצמכם ואת המותג שלכם טוב יותר. בנוסף, עליכם גם להכיר את קהל היעד שלכם. מה המאפיינים והערכים שלכם כעסק וכבני אדם? מה אתם מייצגים? כיצד אתם שונים מהמתחרים? איזה סוג של עסק אתם מנהלים? כאשר כרטיס הביקור שלכם ייחודי הוא ישמר ולא ייזרק לפח לאחר כמה רגעים בודדים. לכן עליכם לגרום לכך שהכרטיס שלכם ישאיר את הרושם המתאים בכל דרך יצירתית שעומדת לרשותכם.

מה מסתתר מאחורי העיצוב שלכם?

אנשים נוטים לחשוב שתחומי עיסוק שמרניים דורשים עיצוב שמרני ושתחומי עיסוק מודרניים יותר דורשים עיצוב מודרני, אך זו לא בהכרח המציאות. אתם ללא ספק יכולים לעסוק בתחום שמרני אך להיות חדשניים ולהביא אל התחום שיטות עבודה, מידע או ידע חדשים. עיצוב שמרני מתאים בהמון מקרים אך מנגד, הוא ישים אתכם בשורה אחת עם עסקים דומים באותו תחום. לעומת זאת עיצוב מודרני וחדשני יעביר ללקוחות את המסר שאתם נוטים להתעדכן באופן בלתי פוסק בכל החידושים בתחום. עיצוב נועז יעיד על כך שאתם לא פוחדים להעז ולחשוב מחוץ לקופסה כשצריך, ועיצוב הרמוני ועדין יעיד על הלך הרוח שלכם ועל אופיו הרוחני יותר של העסק שלכם.

ולסיום: על גימורים ונושאים אחרים

גם הגימור שתבחרו לכרטיס יכול להשפיע על האופן שבו יתפסו אתכם. כאשר הגימור לא מקצועי ומרושל, מה זה אומר עליכם? לעומת זאת, כשהגימור יוקרתי, מושקע ומחושב כרטיס הביקור ישדר מקצועיות, ניסיון, ביטחון, אכפתיות – ערכים שמאוד חשובים ומשפיעים על לקוחות. גם סוג הנייר שעליו אתם מדפיסים הוא קריטי למסר שתרצו להעביר. כך למשל נייר ממוחזר מעיד על עסק שחושב על קיימות ואיכות הסביבה, נושאים חשובים בעידן הנוכחי. לכן כדאי ורצוי להקדיש מחשבה לכל פרט, ולו הקטן ביותר, כי עיצוב נכון ושימוש חכם באפשרויות העיצוב וההדפסה הקיימות יעזור לכם להעביר את המסר הרצוי בקלות וביעילות ולהשיג את המטרה שלכם.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח