מבזקיםצרכנות

סקר עולמי: 64% שינו את שגרת ניקוי העור שלהם בשנה האחרונה

מגפת הקורונה שיבשה כמעט כל היבט בחיינו, בכלל זה גם את טיפוח העור. על פי תוצאות הסקר המקוון של CeraVe, שהתבצע על ידי חברת איפסוס IPSOS ב-23 מדינות, 64% מ-10,100 המשיבים אמרו ששגרת ניקוי העור שלהם השתנתה ב-12 החודשים האחרונים. בכל הקשור להיגיינה, גישה למידע אמין מרופאי עור חשובה להם יותר מתמיד. עם זאת, במהלך אותו פרק הזמן, רק 11% מהמשיבים קיבלו מידע על ניקוי העור ישירות מרופא עור, כאשר מרבית המשיבים מסתמכים על בני משפחה, חברים ורשתות החברתיות בכדי להעמיק את הידע שלהם בנושא. לכן, משיק CeraVe , בשותפות עם רופאי עור מובילים בעולם את קמפיין "CLEANSE LIKE A DERM" אשר משתף את הצרכנים בייעוץ מקצועי, מוסמך ומהימן בנוגע לניקוי עור הפנים.

השפעת מגפת הקורונה על ניקוי עור הפנים

לאור העובדה שההרגלים היומיומיים והמצב הבריאותי השתנו בשנה האחרונה, מרבית האנשים ברחבי העולם חיפשו שגרה חדשה לניקוי עור הפנים. הסקר מצא כי הרוב המכריע (90%) מהמשיבים דיווחו כי מגפת הקורונה השפיעה על החיים היומיומיים שלהם, ו-28% חוו שינויים בבריאות הכללית של עורם בשל גורמים הקשורים למגפה. שינויים אלה כללו גם את ניקוי עור הפנים, כאשר 64% מהמשיבים שינו את הרגלי ניקוי הפנים שלהם בשנה האחרונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"ניקוי נכון של עור הפנים הוא השלב הראשון והחשוב ביותר בשגרת טיפוח עור יעילה", ע"פ ד"ר טד ליין Ted Lain רופא עור מוסמך. "חשוב להתייעץ עם רופא עור בכדי לבחור תכשיר ניקוי עם רמת חומציות pH מאוזנת, ללא בושם, אשר מכיל מרכיבים מרגיעים, שלא מזיקים למחסום ההגנה הטבעי של העור."

נקו את העור כמו רופא עור: "CLEANSE LIKE A DERM"

בהמשך למהלך העולמי לשינוי שגרת ניקוי עור הפנים, מרבית האנשים לא קיבלו מידע אמין מרופאי עור. למרות ש-59% מאמינים כי התייעצות עם רופא עור תועיל לעור שלהם. רק 11% קיבלו מידע מרופאי עור בנוגע לניקוי נכון של עור הפנים במהלך תקופה זו. למעשה, 37% מהמשיבים לא חשבו לבקש עצה בנוגע לניקוי עור הפנים כשהם נבדקו על ידי רופא עור.

אמנם ניתן למצוא מידע מועיל באינטרנט, אבל כאשר מידע זה אינו מגיע מרופא עור הוא עלול להטעות.

להלן מספר תפיסות מוטעות והתנהגויות נפוצות העלולות להזיק למחסום ההגנה הטבעי של העור:

  • ניקוי העור במים חמים: 69% מהמשיבים משתמשים במים חמים ופושרים בכדי לנקות את עור הפנים.

  • תכשירי ניקוי מותאמים: 67% מהמשיבים לא משתמשים בתכשיר ניקוי עם רמת חומציות pH מאוזנת.

  • הימנעות משימוש בתכשירי ניקוי: 42% מהמשיבים משתמשים במים בלבד כדי לנקות את הפנים שלהם

  • מידע שגוי: 30% מהמשיבים סבורים כי ניקוי העור אינו יכול לסייע בשיקום מחסום ההגנה הטבעי של העור.

אינטרנט ובאמצעי התקשורת: מקורות המידע העיקריים למידע על ניקוי עור הפנים

במקום להתייעץ עם רופאי עור, הצרכנים מקבלים יותר ויותר מידע בערוצי התקשורת ובדיגיטל. כמעט מחצית (44%) מהמשיבים ענו כי הגדילו את צריכת המדיה החברתית שלהם השנה, ו-48% מהמשיבים טענו כי האינטרנט ואמצעי התקשורת היו מקורות המידע המובילים שלהם בכל הקשור לניקוי נכון של עור הפנים. בשנה שעברה, לאינטרנט ולאמצעי התקשורת הייתה השפעה גדולה יותר מאשר המלצות ישירות של בני משפחה וחברים.

למרות העלייה בהשפעת המדיה הדיגיטלית על הרגלי ניקוי עור הפנים, המשיבים הבינו את הצורך לבחור בקפידה את התוכן עליו הם סומכים. כך, 2 מתוך 3 משיבים (67%) הסכימו שעצה שהם קיבלו באינטרנט בנוגע לטיפוח העור, אינה תמיד מדויקת.

נקו את העור כמו רופא עור: "CLEANSE LIKE A DERM": CeraVe מזכיר לצרכנים את הערך והחשיבות של קבלת ייעוץ ממומחה.

CeraVe יתמקד בלספק לצרכנים ידע בנושא ניקוי עור הפנים המגובה על ידי רופאי עור. הקמפיין יתקיים בחודשים יולי ואוגוסט ויציג רופאי עור בכירים מבתי חולים אוניברסיטאיים, ביניהם פרופ' מייקל ג'יי קורק וד"ר ואלרי קלנדר, כמו גם רופאי עור משפיענים בכללם ד"ר דסטין פורטלה Dustin Portela וד"ר מוניב שה.

הקמפיין יעצים את קולם של רופאי עור אלה על מנת לחנך את הצרכנים בנושאים כמו רמת חומציות pH נכונה, תכשירי ניקוי המכילים בושם, ומרכיבים הכלולים בתכשירי ניקוי, ויפריך תפיסות מוטעות נפוצות. באמצעות הקמפיין, CeraVe מקווים להזכיר לצרכנים כי רופאי עור הינם המקור הסמכותי למידע על ניקוי נכון של עור הפנים.

"בדיוק כמו שאנו מפתחים את המוצרים שלנו עם רופאי עור, התייעצנו עם רופאי העור השותפים שלנו על מנת לפתח את כל ההיבטים של הקמפיין הזה." פנלופי ז'ירו, המנכ"לית העולמית של CeraVe . לפי דבריה "המטרה שלנו היא לחנך את הצרכנים על ידי פרסום תובנות של רופאי עור ישירות בערוצים המשמשים אותם ביותר."

הסקר חשף תוצאות ברורות לגבי מי שנהגו על פי העצות של רופאי עור בנוגע לשגרת הניקוי שלהם בשנה האחרונה. משיבים אלה נטו להשתמש בשגרת ניקוי טובה יותר, (לרבות רחצה יומיומית ושימוש בתכשירים ניקוי לעור הפנים בעלי רמת חומציות pH מאוזנת, שנבדקו לאלרגיה או ללא בושם) ומשתמשים בהרגלי טיפוח עור טובים יותר לאחר הניקוי. פי שניים מהם גם נטו לדווח על שיפור בבריאות העור שלהם באותה תקופה:

  • 59% משתמשים בתכשיר ניקוי לעור הפנים [לעומת 41% מהמשיבים שלא התייעצו עם רופא עור.

  • 76% מרגישים שניקוי העור שמר על מחסום ההגנה הטבעי של העור שלהם [לעומת 60% מהמשיבים שלא התייעצו עם רופא עור.

  • 25% דיווחו כי בריאות העור שלהם השתפרה בשנה האחרונה [לעומת 12% שלא התייעצו עם רופא עור.

אודות CeraVe

הסיפור של CeraVe התחיל בשנת 2005 לאחר שמומחים הבחינו כי לבעיות עור רבות כגון אקנה, אקזמה, פסוריאזיס ועור יבש יש דבר אחד משותף: מחסום עורי פגום. CeraVe מציעים סדרה שלמה של מוצרים לטיפוח העור, המפותחים עם רופאי עור, אשר מכילים שלושה סרמידים חיוניים ומועשרים במערכת הולכה מהפכנית וזאת על מנת לסייע לשקם את מחסום ההגנה הטבעי של העור.

צילום: יח"צ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח