בריאותמבזקים

פרופ' טריף בדר נכנס לתפקיד מנהל בתי החולים קפלן והרצפלד

פרופ' טריף בדר נכנס היום לתפקידו כמנהל המרכז הרפואי קפלן ובית החולים הגריאטרי שיקומי הרצפלד מקבוצת כללית.

פרופ' בדר הוא מומחה ברפואת ילדים ובמינהל רפואי, בוגר ביה"ס לרפואה (MD) של אוניברסיטת בן גוריון, סיים בהצטיינות תואר במינהל רפואי (MHA) ובעל תואר שני (MA) בביטחון לאומי מטעם המכללה לביטחון לאומי ואוניברסיטת חיפה. הוא קיבל דרגת פרופסור חבר קליני עמית מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, ולאחרונה קיבל תעודת ד"ר כבוד למדעים אוניברסיטת תומאס ג'פרסון בפילדלפיה שבארה"ב.

פרופ' בדר כיהן במגוון תפקידים בכירים במערך הרפואה בצה"ל במשך כשלושה עשורים, ובתפקידו האחרון שימש כקצין רפואה ראשי בדרגת תת-אלוף. מיד עם שחרורו מצה"ל, כיהן במשך מספר חודשים כראש המנהלת להיערכות מערכת הבריאות לחורף במשרד הבריאות.
בנוסף, פרופ' בדר השתתף והוביל את משלחות הסיוע ההומניטרי של מדינת ישראל להאיטי, תאילנד, נפאל וטורקיה ומבצע הטיפול בפצועים הסורים בישראל. כיום משמש כמרצה באקדמיה בנושאים של מנהיגות רפואית, רפואת אסונות וסיוע הומניטרי, והינו מרצה מבוקש בארץ ובעולם בנושאים אלו. בשנת 2019 עשה היסטוריה כאשר היה קצין צה"ל הראשון שנאם מעל בימת העצרת המרכזית באו"ם בנושא המענה הרפואי לכוחות שמירת השלום. ב-2017 קיבל את אות הבוגר מאוניברסיטת בן גוריון כאות הוקרה על היותו חלוץ ופורץ דרך, ובשנה שעברה קיבל את 'אות החזון לרפואה' מטעם מרכז המורשת הדרוזית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרופ' טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח גריאטרי שיקומי הרצפלד, מסר: "אני נרגש לקבל לידי את ההובלה של שני בתי החולים – קפלן והרצפלד. חובתנו להעניק למטופלים את הטיפול הרפואי הטוב והמקצועי ביותר, ואתגר זה הניצב בפנינו מחייב אותנו להיות במיטבנו. יחד, נמשיך לעשות רפואה מצוינת ואיכותית, ונוביל את בית החולים להישגים חדשים, תוך הקפדה על מקצועיות בלתי מתפשרת, דגש על שירות ברמה הגבוה וזמינות בכל עת".

פרופ' טריף בדר. צילום: ללא קרדיט
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח