חדשות הארץ

מתכוננים ל"תו השמח": כל הפרטים על בדיקות מהירות לאירועים

סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם חברת הבדיקות המהירות נערכת מהיום (חמישי) בכל תחנות הבדיקה ברחבי הארץ, לביצוע בדיקות קורונה לתו השמח (שייכנס לתוקף ביום רביעי 21.7.2021) עם תשובה תוך 15 דקות. בדיקות האנטיגן המהירות מתבצעות במכשירי סופיה הניידים על פי הנחיות משרד הבריאות ומיועדות לילדים, בנו נוער ומבוגרים שטרם התחסנו. ניתן לבצע את הבדיקה המהירה בתחנת בדיקות בתשלום ליד הבית או ליד מקום האירוע ואת התשובה השלילית שתתקבל באופן מיידי כעבור 15 דקות, להציג בכניסה לאולם.

שגיא יניב מנהל שיווק ומכירות סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם מסר הערב כי: "שוחחנו בימים האחרונים עם כל מפעילי התחנות ברחבי הארץ כמו ביקורופא, יוסי אמבולנס, המרכזים הרפואיים ויתר המקומות. אנחנו נערכים לביקוש מוגבר לביצוע בדיקות אנטיגן מהירות עם תשובה מיידית לצרכי התו השמח. יודגש כי אצלנו למעשה מעולם לא הפסיקו לבצע בדיקות, גם אחרי ביטול התו הירוק, שכן הצורך בבדיקה מהירה עם תוצאה בזמן אמת עדיין קיים בציבור כחלק מהשגרה החדשה לצד הקורונה והמשך מבצע החיסונים. אני מקווה כי ממש בקרוב נוכל להציע לציבור גם את הבדיקות הביתית שלנו במחיר חסכוני במיוחד".

לביצוע בדיקת סופיה מהירה בתחנות ביקורופא בכל רחבי הארץ וקבלת תשובה תוך 15 דקות, ניתן להגיע ישירות לסניף ביקורופא ומומלץ לפנות לטלפון המאויש 24/7 שמספרו: 6101*.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נכון להיום ישנן תחנות בדיקה בסניפי ביקורופא בתל אביב, כפר סבא, ראשון לציון, אשדוד, אשקלון, ירושלים, מבשרת ציון, חיפה, טבריה, קריית שמונה (פועלת 24/7), מודיעין ומצפה רמון. בעתיד יהיו עוד.

צילום: סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם נציגת קווידל בישראל

Back to top button