מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: בן 38 הציג עצמו כאומן העוסק בפיסול – וביצע בהן עבירות מין חמורות

תושב אשדוד נעצר לחקירה בחשד שהציג עצמו כאומן העוסק בפיסול, ונפגש עם נשים במטרה לקבל מהן 'השראה', כאשר בפועל ביצע בהן על פי החשד עבירות מין חמורות.

ראשיתה של החקירה החלה בתלונות שהתקבלו על ידי שתי צעירות, לפיהן הגיעו למפגש 'השראה' עם אדם שהציג עצמו כאומן העוסק בתחום הפיסול, וביקש מהן לבצע מעשים מגונים תוך שהוא עצמו ביצע בהן על פי החשד עבירות מין חמורות.

עם התקדמות חקירת המשטרה הסמויה, חשפו חוקרי המשטרה את דפוס פעולתו של החשוד, לפיו עפ"י החשד איתר נשים צעירות דרך הרשתות החברתיות, תוך שהוא מציג עצמו כאישה העובדת כסוכנת המחפשת נשים היכולות לתת השראה לאומן פיסול ומתאמת עבורו את הפגישות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הפגישות שקיים החשוד עם שתי צעירות בעיר אשדוד, הציג עצמו על פי החשד כפסל וביקש מהן לפשוט את בגדיהן ולגעת בגופן על מנת לקבל 'השראה', וכן ביצע בהן על פי החשד עבירות מין.

חוקרי המשטרה שאיתרו את זהותו האמתית של החשוד, תושב אשדוד בן 38, עצרו אותו הלילה (רביעי) לחקירה בחשד לעבירות קבלת דבר בתחבולה, בעילה ומעשה סדום שלא בהסכמה חופשית. הבוקר יובא החשוד בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרו.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פונה לציבור תוך דגש לנשים שנפגעו מעבירות ומדפוס פעולה דומים, להגיע לתחנת המשטרה הקרובה או לתחנת אשדוד, ולהגיש תלונתן."

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button