חדשות הארץמבזקים

חברת החשמל מזהירה: מסרון שקרי נשלח ללקוחות כדי ״להסדיר את חובם״

מזה מספר חודשים מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על ניסיונות הונאה הכוללים קבלת  דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית.
 
לחילופין, נשלחת הודעה לנייד (מסרון) המבקשת להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.
 
היום שוב הופצו הודעות לנייד של לקוחות, הכוללות קישור להקשת תעודת זהות באתר אינטרנט הזהה בנראות לאתר הרשמי של  חברת החשמל . מיד לאחר הקשת תעודת הזהות הלקוח מתבקש למלא פרטי כרטיס אשראי.
 
חברת החשמל שבה ומבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל  www.iec.co.il. בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון . אין להתייחס או להשיב לפניה. חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.

חברת החשמל מזהירה: מסרון שקרי נשלח ללקוחות כדי ״להסדיר את חובם״

חברת החשמל מזהירה: מסרון שקרי נשלח ללקוחות כדי ״להסדיר את חובם״

חברת החשמל מזהירה: מסרון שקרי נשלח ללקוחות כדי ״להסדיר את חובם״
צילום: יוסי וייס
Back to top button