מבזקים
פועל בן 27 התחשמל בקיבוץ במועצה אזורית מגידו, מצבו בינוני
פועל בן 27 התחשמל לפני זמן קצר (רביעי) במהלך עבודתו בקיבוץ במועצה אזורית מגידו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית חולים העמק כשהוא בהכרה ומצבו בינוני. נסיבות המקרה נבדקות.
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.



תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה