חדשות הארץמבזקים

אחרי ההסכם להסדרת אביתר: יוסי דגן – ראש הרשות המאוים ביותר בישראל

על פי הנתונים אותם הציג בסוף השבוע סגן ראש אגף מבצעים של המשטרה תת ניצב מוריס חן בכנס, ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הוא ראש הרשות המאוים ביותר בישראל. אחריו ברשימה נמצאים ראש עיריית ירושלים משה ליאון וראש עיריית לוד יאיר רביבו.

בעקבות המהלך להסדרת הישוב אביתר והסכם הפשרה בין הממשלה לתושבי אביתר והמועצה האזורית שומרון, שיביא להקמת ישיבה והתיישבות במקום, הפך ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שקידם את המתווה לראש הרשות המאוים ביותר בישראל זאת בעקבות איומים ומידע שהתקבל על גורמים פלסטינים המבקשים לפגוע בו. בעקבות הדברים הוצמדה לדגן אבטחה של 24 שעות, הן בביתו והן בצמוד אליו.

הסכם מתווה הפשרה באביתר סוכם בין הממשלה לתושבי אביתר והמועצה האזורית שומרון, בהובלת רב השומרון הרב אליקים לבנון, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ותנועת נחלה ואנשי אביתר. בהסכם סוכם בין השאר כי המשפחות יירדו מהשטח, הבתים יישארו על תילם, תחליף אותם פלוגת חיילים במקום, יתקיים סקר קרקעות מהיר ולאחר הכרזה על אדמות מדינה תקום במקום ישיבה ולאחר מכן התיישבות, ואכן הבתים לא נהרסו וחיילים שומרים על המקום, ובימים אלו מקודם עי המנהל האזרחי סקר קרקעות בישוב אביתר, כדי שבסיומו יהיה ניתן להכריז על המקום כאדמת מדינה לקראת התיישבות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן. צילום: רועי חדי

Back to top button