מבזקיםספורט

לראשונה: WINNER יציע משחקים על 10 ענפי ספורט אולימפיים פופולאריים

בעוד 10 ימים יודלק בטוקיו שביפן הלפיד האולימפי בטקס הפתיחה שיכריז באופן רשמי על פתיחת המשחקים האולימפיים 2020, אשר נדחו כידוע בשנה עקב התפרצות מגפת הקורונה.

המשחקים האולימפיים מתקיימים אחת לארבע שנים והם מעוררים עניין רב בקרב חובבי הספורט בארץ ובעולם. בשונה מבעבר המשחקים השנה בטוקיו צפויים לעורר עניין מיוחד גם בקרב הלקוחות של WINNER שלראשונה זכה להיתר של השרים להציע משחקים ב- 10 ענפים אולימפיים שזוכים בשנים האחרונות להצלחה רבה בזירה הבינלאומית. בימים שבשגרה רשאי WINNER לפי התקנות להציע הימורים רק במספר ענפים ובהם: כדורגל, כדורסל, טניס, כדוריד, בייסבול, פוטבול אמריקאי וספורט מוטורי.

במהלך המשחקים האולימפיים יוכל הפעם WINNER להציע ללקוחותיו משחקים גם בענפים הבאים: ג'ודו, אתלטיקה, שחייה, שיט, סיף, קראטה, טאיקוונדו, חתירה, התעמלות והתעמלות אומנותית וכדורעף. משלחת הספורטאים הישראלית לטוקיו 2020 תהיה הגדולה ונחשבת לאיכותית ביותר מאז ומעולם. לא פחות מ- 90 ספורטאים וספורטאיות מ- 18 ענפים שונים יתחרו וייצגו את מדינת ישראל בתקווה להשיג מדליה אולימפית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ההיתר המיוחד ל WINNER הושג לאחר שיו"ר המועצה להסדר ההימורים שבתאי צור יזם לפני מספר חודשים פנייה לשר האוצר ולשר התרבות והספורט בה ביקש באופן מיוחד להתיר למועצה באופן חריג להציע בתקופת המשחקים להכניס על תכניית המשחק של WINNER משחקים בענפים אולימפיים בולטים אשר נחשבים למצליחים וזוכים להתעניינות בקרב הציבור הישראלי בכלל ולקוחות ווינר בפרט.

"כידוע, בקיץ הקרוב, צפויים להתקיים בטוקיו המשחקים האולימפיים ה- 32 (של העת החדשה). טקס הפתיחה ייערך ב־24 ביולי, והמשחקים יסתיימו ב־9 באוגוסט. סה"כ 206 מדינות צפויות להשתתף במשחקים", כתב צור לשרים, "המשחקים האולימפיים מעוררים ענין רב בציבור הישראלי, והמועצה מבקשת, כשירות לציבור, לאפשר השתתפות בהימורים על התחרויות הפופולריות יותר במסגרת המשחקים האולימפיים, ובעיקר כאלו המעניינים את הציבור הישראלי".

שבתאי צור יו"ר המועצה אמר עוד השבוע כי "אני מודה לשרים על שנענו לבקשתי, כמו כל אזרחי ישראל גם אנחנו ב WINNER נעקוב אחר ספורטאי המשלחת הישראלית ונישא תפילה להצלחתם. כבר הוכח בעבר שהספורטאים הישראליים הם השגרירים הטובים ביותר של מדינת ישראל בעולם. לדעתנו מתן ההיתר לענפים הנוספים הוא אמצעי חשוב להפנות את שימת הלב לספורטאים הישראליים שצפויים להתחרות במפעל, ולענפי ספורט בהם בולטים ספורטאים הישראלים, שחלקם זכו במדליות במסגרת תחרויות בינלאומיות. לדעתנו פרסום הימורים על ענפים אלו, תוך התמקדות בספורטאים הישראלים, יביא להכרה בספורטאים ויעמיק את ההכרות עימם".

שבתאי צור. צילום: פרטי

יעל אלמור-לאון, מ"מ מנכ"לית המועצה להסדר ההימורים בספורט, הוסיפה: "בימים אלה אנו משלימים את ההערכות לקראת המשחקים האולימפיים. אנו ניתן דגש לתחרויות ולליווי המשלחת הישראלית הן בפעילות במדינה והן בפעילות בנקודות המכירה ובנכסים הדיגיטליים שלנו. השיקול הכלכלי של הכנסות המועצה הוא משני בלבד. להערכתנו הכנסות המועצה מעריכת הימורים כאמור לא יהיו משמעותיות, אולם אנו סבורים, כי כענין של מדיניות ראויה, על המועצה לאפשר שירות זה למעוניינים בכך – הן לגופו של ענין, והן לשם מניעת מצב בו מי שמעונין בכך, יפנה לאפיקי ההימורים הלא חוקיים".

יעל אלמור. צילום: ראובן קפוצינסקי
צילום: pixabay.
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח