צרכנות

מסורבי משכנתא – אל תוותרו על החלום שלכם…

קרדיט תמונה FREEPIK

אם הבנק שלכם סירב לתת לכם משכנתא – אתם בוודאי יוצאים מאוכזבים וקצת שפופים מהפגישה עם הבנקאי. רבים האנשים בישראל שרוצים לקנות דירה אבל מוצאים עצמם מתקשים לגייס את ההון ההתחלתי אותו דורשים הבנקים לאישור משכנתא. משכנתא היא הלוואה ענקית הניתנת גם בתמורה להון התחלתי וגם בהתאם להכנסות חודשיות וקבועות של מבקש ההלוואה. מי שלא יעמוד בדרישות עלול להצטרף לרשימה ארוכה של מסורבי משכנתא.

אז מה עושים?

בתחילה חשוב לא לוותר על החלום לקנות דירה ולהתחיל להפוך אותו למציאות עם איתור אלטרנטיבות ראויות אחרות שהן לא בנקים. לדוגמא: חברות פיננסיות שעוסקות בתשואות פיננסים יכולות לספק למסורבי משכנתא עסקאות טובות של הלוואות עם ריביות נמוכות ומותאמות אישית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאשר אתם בוחרים את האלטרנטיבות שעומדות לרשותכם חשוב לדעת שיש לא מעט פיתויים בלקיחת הלוואות שאינן מהבנק, אלא מחברות חוץ בנקאיות. אבל אליה וקוץ בה ורבים עושים טעויות בבחירת חברה שתספק הלוואה משום שלעיתים מדובר בסכומים גבוהים מידי שאינם נכונים ללווה עם ריביות גבוהות מאד\ או שמדובר בעסקאות מפוקפקות.

בכל מקרה חשוב לבחור בחברות שלא מציעות "פתרונות קסם" או מבטיחות הבטחות שווא, ולשים לב כי מדובר בחברה אמינה עם מומחים פיננסיים שמגיעים ממערכות הבנקאיות, מבינים מדוע אתם מוגדרים מסורבי משכנתא ויודעים מה היכולות שלכם בהחזרת הלוואות.

איך פניה אל מוסדות פיננסיים יכולה לעזור לכם?

מומחים בהתאמת הלוואות ללקיחת משכנתא יכולים להתאים לכם הלוואה לצרכים שונים החל מעבור סגירת חובות או איחוד הלוואות עד להזרמת הכנסה קבועה או הון התחלתי שיסייעו לכם לקבל משכנתא מהבנק.

לעיתים המטרה של המומחים היא להפחית בדרך כלל סכומי ההחזר של הלוואות גדולות ולצמצם חובות של לקוח ולהסדיר באמצעות עסקה נכונה את כלל החובות של הלווה ובכך לאפשר קבלת אישור עקרוני למשכנתא.

בין היתר, יועצים פיננסים מומחים יספקו לכם ייעוץ לגבי הקלות מס בקניית דירה, ייעצו לגבי מקורות מימון כדאיים להון התחלתי או רכישת דירה – כמו למשל הלוואה ממקום העבודה או הלוואה במשפחה שאינה כוללת ריבית – כאשר היועצים יעזרו לכם להחליט אודות משאבים בהם כדאי להשתמש כדי לצמצם את סכום ההלוואה שתצטרכו לרכישת דירה.

באמצעות חברות פיננסיות טובות אפשר לזקוף את הגב ולהמשיך הלאה אל הגשמת החלום של רכישת בית פרטי או דירה.

Back to top button