מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: נתין ארתיראי שפך שמן רותח על חברו לעבודה בעקבות סכסוך ביניהם

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד זגיי אפרם (30) מראשון לציון בגין חבלה בכוונה מחמירה ותקיפה, זאת לאחר שהנאשם שפך שמן רותח על ראשו וגבו של עמית לעבודה.

על-פי כתב האישום, הנאשם עבד כגריל מן במסעדת "אגאדיר" בראשון לציון, כאשר התגלע סכסוך בינו לבין עובד נוסף. בין השניים החל דין ודברים מחוץ למסעדה, אז תקף הנאשם את המתלונן וחבט בפניו באמצעות אגרוף מספר פעמים, ועובדים נוספים שהיו במקום הפרידו ביניהם. יומיים לאחר מכן הנאשם והמתלונן חלקו משמרת נוספת במטבח המסעדה. הנאשם עבד בסמוך לעמדת הגריל, אשר כוללת סיר טיגון המיועד להכנת צ'יפס ובתוכו שמן רותח. כאשר ראה הנאשם את המתלונן חולף על פניו בעודו מדבר בטלפון, הוא נטל קנקן, מילא בו כמות נכבדה של שמן רותח מתוך הצ'יפסר, הלך במהירות לכיוונו של המתלונן, תפס בחולצתו מאחור, שפך את השמן הרותח על ראשו וגבו ונמלט מהמקום. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, ניכווה העובד ב-30% מחלקים שונים מגופו, כוויות בדרגה 2 ו- 3, הוא הובהל לבית החולים, שם הורדם והונשם. בעת הגשת כתב האישום המתלונן עדיין מאושפז בבית החולים.

בבקשה שהוגשה למעצר עד תום ההליכים, נכתב כי: "הנאשם הוכיח במעשיו שהוא אלים, מסוכן וחסר שליטה. באירוע הראשון הוא תקף באגרופיו את …על רקע ויכוח של מה בכך, ויומיים לאחר מכן, ללא כל התגרות מוקדמת ולאחר שנרגעו לכאורה הרוחות בין השניים, הוא שפך על ראשו וגבו של … שמן רותח באופן מכוון, אכזרי ומסוכן במיוחד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: באדיבות דוברות המשטרה

Back to top button