חדשות חוץמבזקים

חברי משלחת זק"א לאסון מיאמי סיימו את פעילותם בזירת האסון

בתום שמונה ימי פעילות, מסיימים את פעילותם חברי המשלחת של זק"א לאסון קריסת מגדל המגורים במיאמי. מיד עם היוודע דבר אסון קריסת המבנה במיאמי והאפשרות לצורך בטיפול במס' הרוגים גדול, הוציא זק"א משלחת של מתנדבי זק"א, ע"מ לסייע לגופי החירום בסוגיית הטיפול בחללים שרבים מהם יהודים.

קמב״ץ זק״א לכיש יוסי לנדאו שפיקד על משלחת זקא לאסון, חבר למשלחת הצבאית של פקע"ר אשר פעלו במשך שמונה ימים מסביב לשעון במסירות רבה ובתנאים קשים לסייע לגופי החילוץ האמריקאים באיתור וחילוץ נעדרים.

יוסי לנדאו ראש משלחת זק״א במיאמי, אמר: ״אני גאה על הזכות שניתנה לי להוביל את המסר והדגל של ארגון זק"א להתייצב ולפעול בכל מקום בעולם בו נדרש טיפול בכבודו של מת ללא הבדל דת, הרגשתי שעצם הידיעה שאנשי זק"א נמצאים בזירה יחד עם כלל גופי החירום שפעלו באסון מעודדת ומחזקת את משפחות הנפגעים והנעדרים.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף: ״במהלך הפעילות נפגשנו עם המושלת, מפקדי משטרה וכבאות שהודו למתנדבי זק״א על מסירותם הרבה ועל הרצון הטוב לסייע באסון הקשה ואף ביקשו לשמוע על החשיבות ביהדות בכל נושא חסד של אמת וכבוד המת כדי לטפל בכבוד הראוי גם בעשרות היהודים שנעדרים".

חיים וינגרטן ראש אג"מ זק"א, ציין: ״המחוייבות שלנו לסוגיית כבוד המת הנה רבת שנים וכך גם הפעם, לא היה ספק כי משלחת של זק"א תצא למקום על מנת להביא את היכולות המקצועיות של מתנדבי הארגון בטיפול בכבוד המת במתארי אסון מורכבים, מתנדבי זק"א מוכשרים גם כמחלצים אך בעיקר מובילים ידע ומומחיות בתחום הטיפול בחללים באתרי הרס על כל המשתמע מכך.״

צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות זק״א
Back to top button