מומלצים

טיפים לכתיבת פרופיל לינקדאין מנצח

לינדקאין מהווה כיום את הרשת החברתית העסקית הגדולה ביותר. כל עסק שמעוניין להתנהל מבחינה עסקית בצורה טובה, למצוא שותפים עסקיים או עובדים בצורה הטובה ביותר ועוד, חייב לפתוח כיום פרופיל בלינדקאין. כמובן שפתיחת פרופיל בלינדקאין היא דבר שחייב להתבצע בצורה הטובה ביותר וזאת בכדי להשאיר את הרושם הנדרש על כל אדם או חברה שבוחנים את הפרופיל שלכם. במאמר הבא תקבלו את כל הטיפים לכתיבת פרופיל לינדקאין מנצח.

פתיחת פרופיל בלינדקאין- השלב המילולי

יצירת פרופיל אישי בלינדקאין דורשת ראשית כל תמונה. את התמונה יש לבחור בצורה הטובה ביותר. שנית, היא דורשת חלק מילולי. בכדי לכתוב פרופיל משובח ואיכותי, יש צורך להשקיע מחשב הן בניסוח של מה שתכתבו בפרופיל והן בפרטים הטכניים הנוגעים לפרופיל שלכם ולא משנה אם מדובר על הפרטים הגדולים או הקטנים. כמובן שפרופיל לינדקאין לא כותבים בעברית אלא באנגלית וזאת מפני שאנגלית היא השפה הטובה ביותר כיום גם ברשתות החברתיות וכן, כי היא מאפשרת ליצור קשרים בינלאומיים והיא ללא ספק השפה הרשמית ביותר כיום בעולם כולו.

חשוב שתזכרו ששגיאות כתיב מהוות נוראה אדומה מאוד עבור כל מגייסי כוח אדם ועל כן, בפרופיל שלכם עליכם להקפיד על כתיבה מקצועית מאוד. עליכם לבחור בדובר אנגלית או אתר כלשהו שיכול לסייע לכם לכתוב את הפרופיל בצורה מדויקת מכל הבחינות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בניית פרופיל בלינדקאין- איך עושים את זה בצורה הטובה ביותר?

ראשית כל, הפרופיל שלכם יכיל מתחת לתמונה שתבחרו שתי שורות. עליכם לכתוב בשורות הללו את שם הארגון ואת התפקיד שלכם. אם אתם עצמאיים מומלץ לכתוב בצורה קצרה מה בדיוק המומחיות שלכם ומה אתם עושים בפועל. לא כדאי לכתוב בשורות הללו סופרלטיבים מיותרים. עליכם לסייע בצורה המדויקת ביותר לאלגוריתם של לינדקאין להבין במה אתם בדיוק עושים ועל כן, עליכם לדייק בתיאור המילולי הקצר.

מעבר לכך, הפרופיל שלכם צריך להכיל את מקום העבודה הנוכחי שלכם בשמו המלא. כמו כן, עליכם לציין היכן רכשתם השכלה, מאיזו מדינה אתם, מה מספר הקשרים שלכם ועוד. עליכם לתאר את הקריירה המקצועית שלכם בצורה תמציתית ואיכותית על מנת ליצור סיפור חיים מקצועי שירתק את האדם שקורא אותו.

בסופו של דבר, המורה היא להפוך את הפרטים הטכניים הנוגעים לתחום העיסוק שלכם למעניינים יותר. תוכלו לספר בפרופיל שלכם סיפור עסקי שנוגע ללהט שלכם או לתשוקה שלכם לעיסוק בתחום, דבר שגרם לכם בסופו של דבר לעסוק בו. כמו כן, אם קורות החיים שלכם כוללים פערים כלשהם כגון: זמן חסר בין עבודה במקום אחד לאחר, בפרופיל תוכלו להסביר מה עשיתם בשנתיים האלה. כמובן שחשוב לספר זאת בתוך סיפור הקריירה שלכם בצורה תואמת. 

השכלה וניסיון מקצועי

אין ספק כי מדובר על ליבת קורות החיים הדיגיטליים שלכם. על אף שהכנסת פרטי ההשכלה האקדמאית או המקצועית שלכם היא עניין טכני בעיקר, חשוב מאוד לדייק בשם התואר שקיבלתם, לכתוב אותו בצורה מובנת ואיכותית, לבחור את מוסד הלימודים שבו למדתם מתוך הרשימה שלינדקאין יציף לכם וכן את שנות הלימוד שלכם.

כאשר מדובר על השכלה מקצועית יש לפרט גם אודות הניסיון המקצועי המדויק שצברתם בכל משרה ובכל תפקיד. יש לדאוג לעשות את זה בצורה פשוטה ונטולת קלישאות ויחד עם זאת, להכניס כמה שיותר חיים לטקסט.

חשוב מאוד להכניס גם את הכישורים המקצועיים שיש לכם, את ההישגים שלכם בתחום שבו אתם עוסקים וכמובן את פרטי הקשר שלכם.

אם אתם תוהים כיצד תיצרו לכם פרופיל מנצח בלינדקאין או כיצד לכתוב קורות חיים באנגלית בצורה מושלמת כדאי שתתחילו מבחירת אתר שיכול לסייע לכם בניסוח כל דבר שרק תרצו לצורך יצירת פרופיל מנצח, בצורה מדויקת ביותר, בשפה האנגלית.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח