אוכל

חברת הרבלייף משיקה: אבקת סיבים תזונתיים להשלמת הצריכה היומית המומלצת

חברת הרבלייף משיקה מוצר חדש: אבקת סיבים תזונתיים, להשלמת הצריכה היומית המומלצת של סיבים תזונתיים, העומדת על לפחות 25 גרם ביום על מנת לשמור על תפקוד תקין של מערכת העיכול.

צילום: דיטיילס

סיבים תזונתיים הם חומרים הקיימים במזונות צמחיים שאינם מתעכלים ומתפרקים במערכת העיכול האנושית, אלא עוברים שלמים יחסית בקיבה ובמעי ומופרשים מחוץ לגוף. למרות שהם אינם נספגים בגוף, סיבים תזונתיים מהווים רכיב חשוב במזון התורם רבות לבריאותינו ולבריאות מערכת העיכול, החל מהסדרת היציאות ועד להפחתת הסיכון למחלות לב וסוכרת. קיימים 2 סוגי סיבים: מסיסים (מתמוססים במים) ובלתי מסיסים (לא מתמוססים במים).

הרבלייף- אבקת סיבים תזונתיים-135 ש"ח. צילום: דן פרץ

אבקת סיבים תזונתיים של הרבלייף בטעם מעודן של תפוח מכילה תערובת טבעית של סיבים מסיסים ובלתי מסיסים. מנת הגשה אחת מספקת לגוף כ-25% מהכמות היומית המומלצת של סיבים תזונתיים. ניתן לשלב אותה בתפריט הרגיל, לערבב עם מים או להוסיף לשייק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דיטיילס

יתרונות אבקת סיבים תזונתיים: מייעלת את תהליך העיכול, מסייעת בייצור ותחזוקת המיקרופלורה במעי, מסייעת בניקוי הגוף מרעלים, תורמת לתחושת השובע ומסייעת בשמירה על המשקל.

צילום: דיטיילס

האבקה מכילה קרניטין- חומצת אמינו חיונית שמסייעת להפחתת משקל ותורמת לפירוק השומנים והפקת אנרגיה בגוף, 5 גרם סיבים תזונתיים ו- 17קלוריות למנת הגשה.

מחיר מומלץ לצרכן : 135 ש"ח (תכולה: 213 גרם, 30 מנות). ניתן להשיג באתר החברה(דרך המפיצים).

צילום: דיטיילס
Back to top button