מומלצים

איך לבחור מתנה לעובדים לראש השנה

אפשר להודות על האמת, לחשוב על מתנה מקורית שגם תתאים למגוון אנושי רחב זו משימה לא פשוטה, יש שיאמרו ש- מתנות לעובדים זה כאב ראש. מזל שיש פתרונות ממש פשוטים שישמחו את העובדים שלכם, ללא הבדלי דת, מין, גיל ותחביבים לשעות הפנאי. 

 

תווי קנייה הם מתנה שימושית מאוד שיכולה להתאים לכל אחד, הרי מי לא עושה קניות? תווי קנייה יכולים לשמש לשופינג בגדים, קוסמטיקה, טכנולוגיה וג'אדגטים, והם גם יכולים להיות לסופרים הגדולים. הבחירה תלויה באוכלוסייה שעובדת בחברה והתאמה לצרכים שלהם. אם העובדים שלכם אנשי משפחה, שובר לקניית מצרכים לחג בסופר יכול להועיל ולהתקבל בברכה. למען האמת, ישנם עובדים שאפשר להגיד שאפילו בונים על תווי הקנייה לחג, קחו את זה בחשבון בשיקולים שלכם לגבי שי לחג. אם מדובר בחבר'ה צעירים שסביר שיבלו את החג אצל ההורים, תווי הקנייה יכולים לשמש אותם למותגי אופנה ופנאי. כנראה שיעדיפו לבזבז קצת על מותרויות, בשביל זה יש חגים. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

אם אתם לא ביחסי קרבה הדוקים עם צוות העובדים, אבל בכל זאת רוצים להשקיע ולקלוע בול לטעמם, האופציה הזאת היא בשבילכם. בשנים האחרונות מופיעים יותר ויותר אתרי בחירה למתנות לחג, שמאפשרים לעובדים שלכם לבחור את המתנה המועדפת עליהם. לינק לצפיה במתנות לעובדים לראש השנה.

 

אחת הבעיות שבהם נתקלים אנשים שרוצים לתת את אותה המתנה לאנשים רבים, היא שבדרך כלל אנשים לא ירצו את אותו המוצר שיש לכל החברים או המשפחה שלהם, ולכן נתינת כלי בית או פריט נוי הופעת בעייתית ואף מיותרת. היתרון בנתינת מארז מתנה הוא החופש אותו אתם נותנים למקבלי המתנה. מארז מתנה לראש השנה יפתח בפני המקסלים עולם שלם של טעמים וחומרי גלם באיכות מצוינת, אותה כל טחד יוכל לקחת לכיוון שהוא רוצה. יש כאלו שירצו לשים את המוצרים על שולחן כמו שהם ללא שינוי, ויש כאלו שירצו לשלב את המוצרים בתוך מתכונים מעניינים וחדשים. כך המתנה האחידה לכאורה הופכת לאירוע ייחודי שבו כל מקבל הפך את המתנה לחווייה משלו, וכך כל המקסלים קיבלו לא רק מארז, אלא חוויה ממקור משותף, ועכשיו הם יוכלו להשוות אותם ולחזק את הזהות הארגונית או המשפחתית שלהם.

 

כאשר אנלנו נרצה לתת מתנה לקבוצה גדולה של אנשים, נראה שיש קושי בלמצוא מתנה שמתאימה לכולם, שהרי הקבוצה אינה הומוגנית וייתכן שנכללים בה אנשים מכל תחומי ושלבי החיים. מארזי מתנה לראש השנה יוכלו להיות בחירה מצויינת בגלל אפשרויות ההתאמה המצוינות שבו. על בסיס ניתוח קהל היעד לפי חתכים גסים, כדוגמת גיל, מצב משפחתי ומגדר אפשר להתאים את המתנה הרצויה בקלות. כך לדוגמה, נוכל להתאים למשפחה עם ילדים קטנים מארז מתוק לראש השנה, וכך מקבלי המתנה יראו שהושקעה מחשבה במתנה, ושאכפת לנותן המתנה מהם. בנוסף, כאשר רוצים לקדם ערך שחשוב לכם, נתינה רחבה של מארז שמבטא את הערך הזה יוכל להיות מאד משמעותי, הרבה יותר מאשר נתינה של סתם מוצר שלא בטוח אם המקבל צריך או רוצה אותו.

 

מארזי מתנה מצליחים להיות מותאמים אישית מאוד בקלות על בסיס מספר מצומצם מאד של נתונים אשר ידועים לנותן המתנה. כל היתרונות האלו מראים לנו שמארזי חג לראש השנה מהווים את המתנה המושלמת לראש השנה. 

 

לגליליס מספקת פתרון עבור חברות בכל הקשור למתנות לראש השנה, ניתן לעיין בקטלוג באתר

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח