משפטי/פלילי

אישום: שלושה תושבי המרכז ייבאו חומר החשוד כסם מסוכן מסוג MDMA

כתב אישום הוגש הבוקר (שישי) נגד ארבעה חשודים, תושבי מרכז הארץ, בחשד כי ייבאו ארצה חומר החשוד כסם מסוכן מסוג MDMA במשקל של 3 ק"ג ובשווי מאות אלפי שקלים.

ראשיתה של החקירה בתאריך 8.6.21 עם קבלת דיווח מחברת משלוחים על חבילה אשר הגיעה מהולנד וממוענת לתושב פרדס חנה כאשר בבדיקה התברר כי נפטר בשנת 2013. בחבילה הוסלקו בתוך קמין 3 ק"ג חומר החשוד כסם מסוג MDMA.

היחידה המרכזית של מחוז חוף פתחה בחקירה מאומצת ויצירתית במהלכה הופעלו אמצעים טכנולוגיים וחקירתיים, בין היתר, התחזו שוטרים לעובדי חברת השילוח בנקודת מסירת החבילה ביוקנעם כאשר תוכן החבילה, הסמים, הוחלפו במלח. במקביל עקבו בלשי הימ"ר אחר מקבלי החבילה ממרכז הארץ ועד לנקודת המסירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מיד לאחר שהחבילה ובה "הסמים" נמסרה לידי המקבל עצרו שוטרי הימ"ר את מקבל החבילה יחד עם אחרים שפעלו עימו, תושבי מרכז הארץ בגילאי 20-30.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בעכו וכאמור, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הגישה פרקליטות מחוז צפון נגד החשודים כתב אישום וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. עוד ביקשה הפרקליטות מבית המשפט להורות על חילוט רכב יוקרתי ששימש את החשודים וכן כספים שנתפסו ברשותם.

אילוסטרציה
Back to top button