חדשות חוץמבזקים

10 הרוגים בקריסת הבניין במיאמי, מנהל כוח החילוץ: כל הניצולים הוצאו מהבניין

10 בני אדם נהרגו (חמישי) בקריסת חלק מקומפלקס מגורים הממוקם בשכונה יהודית במיאמי, פלורידה. יותר מ- 80 יחידות הצלה של כיבוי אש הגיעו לזירה. הבניין נבנה בשנת 1981, ובו 12 קומות ויותר ממאה יחידות דיור, כך דווח בתקשורת האמריקאית. עד כה הרשויות במיאמי דיווחו על 51 בני אדם נעדרים וכ-50 פצועים כתוצאה מקריסת הבניין, מתוכם 18 יהודים. אנשי זק"א במקום ומתמקדים באיתור נפגעים יהודים. כוחות הצלה ממשיכים לעסוק בחילוץ הנפגעים.

מושל פלורידה רון דה סנטיס אמר: "אנחנו נערכים לחדשות רעות מאוד בהתחשב בהרס שאנחנו רואים". תושב האזור ששהה בבניין סמוך סיפר כי רגע קריסת הבניין נשמע כמו "רעידת אדמה וסופת טורנדו, זה היה הדבר הכי מטורף ששמעתי אי פעם", כך לדבריו. פראנק רולאסון, מנהל מערך החירום במחוז מיאמי- דייד סיפר כי הוא מאמין שפונו כל הניצולים שניתן להגיע אליהם בקלות. לדבריו, יותר מ-70 דירות נהרסו או נפגעו באירוע. רולאסון אמר ל"מיאמי הראלד" כי כל מי שחי הוצא מהבניין".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש עיריית סרפסייד במיאמי, צ'רלס בורקט, אמר כי אין שום סיבה לקריסת הבניין וכי מהיכרות עם הבניין הוא לעולם לא חשב שדבר כזה יקרה. לטענתו, הבניין אינו ישן כמו בניינים אחרים בסביבה.

צילום מתוך וידאו: זנזילנד בטלגרם
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח