אינטרנטמבזקים

חברת 019 נבחרה לספק אינטרנט מהיר ליישובי השומרון

מועצה אזורית שומרון בחרה בחברת 019 לאספקת אינטרנט מהיר ליישובי השומרון. ההחלטה התקבלה לאחר שלפני כחצי שנה יצאה המועצה למכרז כחלק ממהלך אסטרטגי ותקדימי של התקנת סיבים אופטיים באופן עצמאי ביישובי השומרון. מדובר במועצה הראשונה בישראל שפתחה בהליך עצמאי להנחת סיבים אופטיים. מי שמוביל את הפרויקט הוא ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שלאחר הליך אפיון, החליט לנצל את יתרון הגודל וכח הקניה של כלל הישובים יחד בשומרון, ולצאת למכרז מועצתי יחד עם כלל היישובים כדי להגיע לפריסה מהירה ובמחיר הזול ביותר לשומרון, וזאת לאחר שנה של קורונה וניתוקים והפרעות רבות באינטרנט בשומרון.

במסגרת ההסכם בין מועצת שומרון לבין 019 סוכם כי האינטרנט יגיע לכל הבתים בכל היישובים, ותושבי השומרון ישלמו מחיר חסר תקדים של 80 ש"ח לחודש עבור השירות, ויקבלו מהירות שתתחיל מ-200 מגה ועד גיגה. בנוסף, יוכלו התושבים להתקין סינון ושרותים נוספים על האינטרנט המהיר. כמו כן, פריסת התשתיות תחל כבר בעוד כשלושה חודשים ותסתיים עד כשנה.

ראש המועצה אזורית שומרון, יוסי דגן, ברך גם הוא את התושבים לקראת מהפכת האינטרנט החדשה ואמר: "אני מתרגש מאוד שהאינטרנט המהיר עושה את דרכו אל השומרון ותושבי המועצה יזכו להיות מהראשונים שנהנים ממנו. מהפכת האינטרנט המהיר היא עליית שלב בהתיישבות בשומרון ובשדרוג התשתיות באזור. אין לי ספק שהמהלך הזה, יחד עם מהלכים נוספים שהמועצה מקדמת בתשתיות ובנושאים נוספים, יקדמו אותנו בצעדי ענק אל החזון של מיליון תושבים בשומרון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נציין כי עבור תושבי השומרון מדובר במהפכה של ממש. עקב התשתיות הרעועות באזור נאלצו התושבים לשלם מחירים של מעל 100 ש"ח ולהסתפק במהירות של כ- 40 מגה בלבד שגם היא זוכה לניתוקים ונפילות רבות שמקשות על התפקוד במחשב הביתי, בעסקים ובמוסדות השונים בתחומי המועצה.

במועצה אזורית שומרון מדגישים שהמהפכה הזאת תגיע לכל בית מתוך 36 יישובי השומרון, כולל ליישובים המרוחקים ביותר. דגן עדכן בנושא את הנהגת היישובים שברכה על המהלך והודתה לראש המועצה על כך.

בחברת 019 מברכים על הזכייה במכרז ואומרים: "019 מובייל שמחה על בחירתה כספקית האינטרנט המהיר של מועצה אזורית שומרון, ותמשיך בפריסת תשתיות סיביים אופטיים בכל רחבי הארץ".

צילום: freepik

תגובה אחת

  1. לא צריך להגזים בנושאי תשתית ושירות לשומרון
    אני מתגורר במרכז הארץ ו״נהנה״ ממהירות של בקושי 40 מגההרץ. יש ניתוקים מעת לעת. אין שום סיבה מיוחדת לעשות כותרות ולהתבכיין על קיפוח כביכול בגלל שזה שומרון. העובדות ברורות! יש פיגור בישראל בנושא תשתיות תקשורת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח