חדשות הארץמבזקים

הנשיא ריבלין למשלחות האולימפית והפאראלמפית: "אתם הראויים ביותר לייצג את המדינה"

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין העניק את ברכת הדרך לספורטאים והספורטאיות מהמשלחות האולימפית והפאראלמפית היוצאים למשחקי טוקיו 2020. שתי המשלחות השתתפו בקבלת הפנים המסורתית שנערכה היום (רביעי) בבית הנשיא בירושלים לאחר שנדחו בשנה בשל מגפת הקורונה.

באירוע השתתפו המשלחות האולימפית והפראלימפית ביניהם, ספורטאים, מאמנים ואנשי צוות, שר התרבות והספורט חילי טרופר, יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי, יו"ר הוועד הפראלימפי ד"ר שוקי דקל, ושתי אלמנות חללי מינכן אילנה רומנו, אשתו של יוסף רומנו ז"ל ואנקי שפיצר, אשתו של אנדרי שפיצר ז"ל.

בדבריו אמר הנשיא: "חברי המשלחת האולימפית והפאראלימפית, בארבע השנים האחרונות, עבדתם קשה כל כך והנה הרגע מתקרב והולך. אתם ממעטי המעט שהצליחו להגיע גבוה כל כך. להיות שליחים של המדינה שלנו בגדולה, העתיקה והחשובה שבתחרויות הספורט העולמיות. העובדה הזאת מעידה כאלף עדים על כל הרגעים שלא וויתרתם לעצמכם. על כל הפעמים שמתחתם את היכולות עוד ועוד, על סף הכאב, למרות העייפות, למרות התשישות, למרות הספקות שמנקרים תמיד בלב. עשיתם הכנה מעולה. כעת תורכם לקטוף את פירות התהילה. לעשות את המשימה יותר מהר, יותר גבוה, יותר חזק, יותר יפה. אני רואה אתכם כאן, דרוכים אך נינוחים, מסוגלים לעמוד בכל אתגר. אנחנו סומכים עליכם. אנחנו יודעים שאתם יכולים," אמר הנשיא לספורטאים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: עמוס בן גרשום לע"מ.

עוד אמר הנשיא: "אתם ספורטאים וספורטאיות המייצגים את כל גווניה של החברה הישראלית, מעיד על כך שהנחישות המפעמת בלבכם, חוצה קבוצות ומגזרים. במחויבותכם, במרצכם ובשאיפתכם המתמדת למצוינות, הוכחתם כי אתם הראויים ביותר לייצג את מדינת ישראל בספורט הבינלאומי ועל כך מגיע לכם כל הכבוד!. אני רוצה למסור ברכה מיוחדת לחברי המשלחת הפרא-אולימפית. כולנו מבינים שהתחרות הספורטיבית בשילוב עם מוגבלות קשה, דורשת ומאתגרת הרבה יותר. אתם מוכיחים לנו שבעזרת נחישות, ועבודה קשה אפשר להגיע להישגים ספורטיביים מדהימים, בלתי נתפסים, לנצח את המגבלה. אתם עבורנו מודל לחיקוי."

צילום: עמוס בן גרשום לע"מ.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, אמר: "הספורטאים המופלאים הם מופת לכל מה שיפה בספורט, כל מה שיפה בבני אדם. כוח רצון, אמונה, עבודה קשה, חלומות, התמודדות עם קשיים, עבודת צוות ומצוינות הם כל מה שהיינו רוצים בספורט הישראלי ובחברה הישראלית. ומכל אלה יש לספורטאים שלנו במנות גדושות. המשלחת הישראלית – גאים בכם, עומדים מאחוריכם ומקווים לנגינת 'התקווה' בטוקיו בעוד כמה שבועות."

צילום: עמוס בן גרשום לע"מ.
צילום: עמוס בן גרשום לע"מ.
צילום: עמוס בן גרשום לע"מ.
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח