צרכנות

סקירת תחומים מבוקשים לפיתוח קריירה בהייטק בשנת 2021

בשנים האחרונות בכלל – ובעקבות שנת הקורונה בפרט – תחום ההייטק התפתח באורח דרמטי והפך לאחד המקצועות המבוקשים ביותר עבור הישראלים: ישראל – אומת ההייטק – נחשבת למובילה בתחומה ואנו עדים לגל חדשנות מבורך שהחל לאפוף אותנו לאחר השנה המאתגרת שהייתה רוויה בטלטלות וסגרים.

למעשה, עולם הדיגיטל כולו התפתח והפך לאטרקטיבי מאי פעם: תקשורת, סייבר, הנדסת תוכנה, מחקר ופיתוח ועוד מגוון רחב של תחומים בתוך עולם ההייטק הפכו למבוקשים ויוקרתיים מאוד.

הסיבה לכך נעוצה ככל הנראה בעקבות ההבנה ששום משבר עולמי אינו יכול לרסק את תחום ההייטק – בדיוק להפך. נכסים דיגיטליים אינם רגישים למגפות ובשנה האחרונה ענף ההייטק העולמי והישראלי פרח ושגשג והביקוש אליו רק עולה מדי יום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז איזה תחומים הכי מבוקשים בשנת 2021?

#1 בודק תוכנה – QA

אחד התחומים המובילים והמבוקשים בעולם ההייטק הוא תחום ה-QA. לבודקי התוכנה יש השפעה דרמטית על המוצר הסופי, התוכנה. תוכנות נמצאות, באופן טבעי, כמעט בכל פרט בחיינו: בסמארטפון, ברכב, בבנק, במכשור הרפואי ובעוד מגוון מוקדים חשובים ובעלי השפעה – על כן, בודקי תוכנה נחשבים לאנשי מפתח בתעשיית ההייטק.

תפקידם של בודקי התוכנה הוא להריץ בדיקות לתוכנה ולאתר תקלות, באגים, חוסרים ובעיות שונות. כמו כן, על בודק התוכנה לוודא שהתוכנות עומדות בקנה אחד עם דרישות הלקוחות הרוכשים אותה וכן להבטיח את בטיחותה ויעילותה.

קורס בודק תוכנה ב-Real Time College הוא מהקורסים המקצועיים והמקיפים ביותר בשוק ומעניק לבוגריו מגוון כלים מעשיים, מתודולוגיות עבודה עדכניות וידע מעשי רב. בוגרי קורס בודק תוכנה מחוזרים ומבוקשים בקרב חברות הייטק רבות ומדובר בתחום מאוד מבוקש לפיתוח קריירה בעולם ההייטק.

#2 בינה מלאכותית

אחד התחומים המסקרנים בעולם ההייטק הוא הבינה המלאכותית. כיום, בינה מלאכותית תופסת יותר ויותר נפח בשוק ההייטק העולמי ואנו עדים לפרויקטים רבים בנושא, הן מכיוון ענקיות טכנולוגיה כמו גוגל ומייקרוסופט והן מסטארט-אפים צעירים ומקומיים.

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להתברג בעולם ההייטק בדגש על לקיחת חלק מהותי בפרויקטים של בינה מלאכותית היא ללמוד את שפת התכנות פייתון. אנו ב-Real Time College מציעים מסלול הכשרה ייחודי ללימודי פיתוח בינה מלאכותית בדגש על שפת פייתון העדכנית. אצלנו תמצאו קורס מקצועי ומעשי ללימוד פיתוח בינה מלאכותית תוך דגש על עבודה מעשית ואפשרות להשתלב בחטיבת הפיתוח שלנו.

כמו כן, ב-Real Time College תוכלו לבחור היכן להתמקצע ולכוון את עצמכם אל עבר הנישה הספציפית שמדברת אליכם: ניתוח מידע רפואי, ניתוח קולי, הסקת תובנות עסקיות ועוד.

#3 פיתוח אתרים

תחום מבוקש נוסף לפיתוח קריירה בשנת 2021 הוא תחום בניה ופיתוח אתרים. מפתח אתרים הוא האיש שאחראי על פיתוח השרת, תכנות, בסיס נתונים ועוד. מפתחי אתרים הם בעלי ידע נרחב ומגוון ונדרשים לשלוט בתחומים רבים בעולם ההייטק. בשנים האחרונות חלו תמורות ושינויים רבים בדרישות חברות ההייטק כלפי מפתחי האתרים – בעבר מפתחי האתרים נחלקו ל-2 כאשר הראשון נתן מענה לצד השרת ואילו השני התמקד בצד הלקוח. כיום, נדרש ממפתחי האתרים לתת מענה לשתי המחלקות וקורס Full Stack | פיתוח WEB נותן מענה לצורך זה ומכשיר את המפתחים מהיסודות ועד לשלב עבודה עצמאית. במילים אחרות, הדרישות הוכפלו והאחריות של מפתח אתרים הורחבה. כאן המקום לציין את אחד האידיאלים העומדים מאחורי הקורסים של Real Time College – עבורנו, עובד הייטק טוב הוא כזה שיודע להתנהל בסביבת עבודה דינאמית, אינטנסיבית ותובענית – וחלק מהותי מההכשרה שלנו מתבסס על ההבנה הזו.

בואו ללמוד במכללת Real Time

הקורסים המקצועיים, המרצים המובילים בשוק, הניסיון המעשי הרב ומחלקת ההשמה האפקטיבית הם רק חלק זעיר מהיתרונות הרבים של Real Time Group. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם יועצת הלימודים שלנו ולבנות לעצמכם קריירה בעולם ההייטק.

כל מה שצריך לעשות זה להשאיר פרטים בטופס הזה או להתקשר ישירות לטלפון 077-7067057.

בהצלחה!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח