צרכנות

רשת 'אירוקה' פותחת מתחם מותגים בינלאומיים בקניון ראשונים בראשל"צ

רשת משקפי השמש והראייה אירוקה, פותחת השבוע מתחם של מותגי משקפיים בינלאומיים, בקניון ראשונים, בראשון לציון, מקבוצת עזריאלי. המתחם נפתח בהשקעה הנאמדת בכ- 500 אלף ש"ח.

מדובר בקונספט חדשני של רשת אירוקה, מתחם שקוף, המעוצב כאקווריום חשוף, בסגנון עתידני, הממוקם במרכז שדרת החנויות בקניון. הקונספט החדש של "מבנה זכוכית " מדמה חלון ראווה ענק המאפשר להציג את המשקפיים באופן הנגיש ביותר למבקרי הקניון. בתוך מבנה הזכוכית פינות תצוגה המשלבות עץ ומתכת ומציגות את קולקציות המשקפיים שנבחרו ממיטב המותגים בעולם.

המתחם החדש משתרע על שטח של 40 מ"ר ויכלול תצוגה של משקפי שמש ומשקפי ראייה של מותגי העל, בניהם: טום פורד, פנדי, סלין, ג'ימי צו, גוצ'י, פראדה, דולצה גבאנה ורייבן לצידם משקפי שמש וראיה של מותגי הבית בהצעות מסחריות אטרקטיביות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי לי אפיק מנכ"ל רשת אירוקה: "אנחנו שמחים על ההזדמנות לחשוף את הקהל שלנו לחווית קנייה חדשנית אחרת המשקפת את המציאות הצרכנית החדשה, בה הלקוח שולט בחוויה. המתחם הינו חלק אינטגרלי מחווית הקניון וממסע הלקוח בתוכו והוא חשוף לכל מה שהחנות מציעה תוך כדי הבילוי שלו"

עוד מסרה אפיק: "אנחנו מודים לקניון ראשונים על הנכונות להשתתף איתנו בפריצת הדרך הזו. אירוקה תמשיך להרחיב ולחזק את הפעילות הקמעונאית עם פתיחת מתחמי קונספט ודומים לו- בעתיד".

ERROCA , הינה רשת המובילה במותגי שקפי שמש וראייה בישראל, ומונה כיום כ-61 סניפים ברחבי הארץ ובדיוטי פרי שחזר לפעילות מלאה החודש.

צילום: אסף לוי
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח