חדשות הארץ

ההסתדרות חתמה על הסכם לקליטה של 50 עובדים זמניים לנמל אשדוד

ההסתדרות חתמה היום (שלישי) מול הנהלת נמל אשדוד על מתווה פעולה שיאפשר קליטת 50 עובדים זמניים שיגויסו לטובת התמודדות עם העומס וצמצום התור התפעולי הקיים בנמל. יצוין כי משבר הקורונה שהביא עמו תמורות משמעותיות בצריכה העולמית הוביל לשינויים בעולם הספנות המתבטאים בעומסים יוצאי דופן בנמלי הארץ והעולם. במהלך התקופה האחרונה קיימה ההסתדרות משא ומתן מתמשך מול הנהלת נמל אשדוד סביב הסוגייה ודרכי ההתמודדות עמה. לאחר בחינת החלופות השונות, תוך התחשבות בכלל הגורמים, הגיעו הצדדים להסכמה שתאפשר התמודדות עם התור התפעולי. המתווה כולל, כאמור, גיוס מיידי של 50 עובדים זמניים שיועסקו לתקופה מוגבלת של עד שישה חודשים.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אמר: "עולם התובלה הימית נמצא במשבר גלובלי ובעומסים שלא נודעו כמותם, ושנת הקורונה אף החריפה את המצב לאור היקף ההזמנות והסחורות שהגיעו ארצה. למרות המצב המורכב, הוכיחו עובדי נמל אשדוד אחריות, מסירות ומקצוענות. מהרגע הראשון היו ההסתדרות ועובדי הנמל בשיח מול הנהלת הנמל כדי למצוא תשובה לעומס, ושיתפו פעולה למציאת הפתרון הנכון והמאוזן. אני מברך על ההסכם עליו חתמנו היום, וגם בהמשך הדרך תדע ההסתדרות לשלב כוחות ולנהוג באחריות למען הנמלים ועובדיהם, ולמען המשק הישראלי בכללותו".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי הוסיף: "עובדי הנמלים התמודדו עם העומסים באומץ ובנחישות הראויה לכל שבח. ההסתדרות והוועדים הפכו כל אבן בכדי למטב את ההתמודדות עם העומסים. ההסכם יאפשר חיזוק נוסף למאמצים שעושים כל יום, כל היום, עובדי נמל אשדוד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח