חדשות הארץמבזקים

שרת הפנים שקד האריכה את תקופת ההתארגנות שניתנה לעובדים זרים

על רקע סיום תקופת ההתארגנות שניתנה על ידי רשות האוכלוסין וההגירה למאות מטפלים סיעודיים זרים, אשר אשרת שהייתם בישראל פגה בתקופת הקורונה, נפגשו שרת הפנים איילת שקד והשרה לשוויון חברתי מירב כהן. בסיומה של הפגישה הודיעה שרת הפנים, איילת שקד, על החלטתה להאריך את שהייתם של מרבית המטפלים הסיעודיים הנמצאים לפחות חצי שנה עם אותו מטופל. המהלך יסייע במקרים בהם מטופל סיעודי נקשר בצורה עמוקה למטפל שלו.

שרת הפנים, איילת שקד אמרה: "כחלק מהרצון לסייע למצוקת המטופלים הסיעודיים ובני משפחותיהם, רשות האוכלוסין וההגירה האריכה את תקופת ההתארגנות שניתנה לעובדים הזרים, הארכה שהוארכה מעת לעת ובסוף החודש יפוג תוקפה. בניסיון למצוא מענה לצורכי המשפחות הודעתי כי אקדם תיקון כבר בימים הקרובים לחקיקה אשר יסדיר את רישיון העבודה למרביתם והתחייבתי כי אעשה כל שניתן למצוא מענה ראוי למשפחות הסיעודיים.

השרה לשוויון חברתי, מירב כהן, ציינה: "הוצפנו בשבועות האחרונים בפניות של משפחות החרדות מכך שהן עומדות לאבד את המטפלים הסועדים את יקיריהן, ועומדות להיוותר ללא פתרון. לאחר סדרת דיונים דחופים שערכנו בנושא, הצלחנו להגיע לסיכום אשר יסייע למאות משפחות המעסיקות מטפלים סיעודיים שאשרת שהייתם פגה. אני רוצה להביע את הערכתי לשרת הפנים אשר הבינה את גודל המשבר ולוח הזמנים הדחוק, והשקיעה מזמנה בטיפול בנושא הדחוף".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: רפי דלויה

Back to top button