מבזקיםצבא וביטחון

יו"ר ועדת החוץ והביטחון בן ברק שוחח לראשונה עם מקבילו באיחוד האמירויות

יו"ר ועדת החוץ והביטחון הזמנית, ח"כ רם בן ברק, שוחח היום (שני) לראשונה עם מקבילו, יו"ר ועדת ההגנה, החוץ והפנים של איחוד האמירויות, ד"ר עלי ראשיד אל נועיימי, במסגרת היחסים אשר נרקמו בין הוועדות מאז שנחתמו "הסכמי אברהם".

יו"ר הוועדה, ח"כ רם בן ברק, אמר: "השלום בין ישראל ואיחוד האמירויות הוא נכס אסטרטגי חשוב בקידום היציבות והשלום במזרח התיכון. אני שמח ומודה על קיום השיחה, שהיא צעד נוסף בהעמקת שיתוף הפעולה בין המדינות. השיחה שהתקיימה בין ירושלים לבין אבו דאבי היא בשבילי חלום שהופך למציאות, ומוסיפה נדבך לשיתוף הפעולה והשלום בין העמים״.

יושבי הראש שוחחו על המציאות הביטחונית במדינות ובמזרח התיכון, על יחסי החוץ, ועל המשך הידוק היחסים בין הוועדות, הפרלמנטים והמדינות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר אל נועיימי העלה הצעה לגבש משלחת של חברי פרלמנט משתי המדינות, וממדינות נוספות במזרח התיכון, אשר ייסעו לארה"ב ולמדינות אחרות, ויקיימו מפגשים על מנת לעודד את השיח על השלום, שיתוף הפעולה ועתיד המזרח התיכון. ח"כ בן ברק שמח על הרעיון, אמר כי הדבר בעל חשיבות עליונה ויכול להביא בשורה, ושני יושבי הראש סיכמו להתחיל לבדוק את היתכנות הדברים כל אחד במדינתו.

צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח