מומלצים

תוכנת ERP

אחת המערכות החשובות ביותר כיום לניהול כל עסק היא מערכת ERP. אם שמעתם על המערכת המדוברת אך אתם לא יודעים מדוע כדאי לעסק שלכם או לחברה שלכם להטמיע אותה, כדאי מאוד שתבינו כי מדובר על מערכת שיכולה לקדם את העסק שלכם בצורה משמעותית מאוד, על ידי התנהלות נכונה יותר, טובה יותר ויעילה יותר. לכן, אם אתם מרגישים שהעסק שלכם תקוע בשל העובדה שהמערכות השונות שבו לא יכולות לתקשר אחת עם השנייה ואם אתם מרגישים שמערכת מתקדמת ואיכותית יותר תהיה טובה יותר לעסק שלכם, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

מהי מערכת ERP

מערכת ERP משלבת בתוכה את כל תהליכי הארגון החשובים ביותר להתנהלות התקינה של הארגון כגון: מכירות, הנהלת חשבונות, רכש, מלאי, לוגיסטיקה, מעבדת שרות, קשרי לקוחות, ניהול שרות ועוד. המערכת מאפשרת שיתוף מידע רלוונטי לכל הגורמים והתהליכים בארגון ובפרט מאפשרת למנהלים תגובה מהירה על בסיס תמונת מצב עדכנית. לא מעט עסקים בטוחים כי מדובר על מערכת שרלוונטית בעיקר לעסקים גדולים או חברות ענק. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתדעו שמדובר על מערכת שיכולה להיות יעילה גם לעסקים בינוניים או לארגונים לא מאוד גדולים. המערכת עושה סדר בכל ארגון ומטמיעה בו עבודה שמבוססת על נהלים מסודרים שהוגדרו מראש. כמו כן, המערכת מספקת בקרה ופיקוח. לא מדובר על מערכת שמייצגת חדשנות טכנולוגית בלבד, אלא על מערכת שמציגה חשיבה שונה, תפיסה לניהול נכון של הארגון תוך כדי שהיא מבצעת אופטימיזציה של משאבי הארגון לצורך השגת יעדים ומטרות שהגדיר הארגון ולא משנה אם מדובר על ארגון גדול, בינוני או קטן.

מערכת ERG
canva

מהם היתרונות של מערכת ERP

למערכת המדוברת יש מגוון רחב של יתרונות:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראשית כך, היא מספקת דוחות ניהוליים זמינים בכל עת. הדוחות הללו מאפשרים לשלוט על הארגון בצורה טובה יותר ורלוונטיים מאוד לצורך בקרה וקבל החלטות חשובות מאוד הנוגעות לארגון. הדוחות כוללים את תחומי ההנהלות חשבונות, תזרים, מכירות, בקרת מלאי ועוד

שנית, עבודה באמצעות המערכת מאפשרת לבצע תהליכי עבודה מובנים שמוגדרים בצורה המדויקת ביותר בהתאם לצרכי הארגון ובכך בעצם מפחיתים טעויות אנוש.

תוכנת ERP מאפשרת לכל משתמש להיות מותאם אישית למערכת. ניתן להוסיף שדות, להגדיר חוקי התנהגות ובקרה תחת הרשאות שונות, לייבא ולייצא נתונים בצורה נוחה לצורך התממשקות לכלים נוספים ולהיות זמינים בכל שעת ומכל מקום.

יתרון נוסף חשוב של המערכת הוא שיפור תהליכי עבודה וכן, מידע נרחב וזמין שמביא להתייעלות. מערכת עדכון מלאי יעילה יותר, אמינה יותר וגורמת להאצת מחזור המלאי. המלאי נע בצורה מהירה יותר. ניהול מלאי בצורה יעילה משפר באופן ניכר את רמת אספקת המוצרים ללקוחות.

המערכת מאפשרת בקרה אוטומטית על הפיקוח התקופתי ועל תהליכים שונים בארגון באמצעות דוחות. הבקרה מיושמת על ידי חוקים מובנים במערכת שמותאמים מראש לצרכים של הארגון.

המערכת מאפשרת דוחות ניהול מגוונים. הדוחות הללו מספקים לבעל העסק או לכל בעל תפקיד אחר בעסק את הנתונים הרלוונטיים ביותר עבורו לצורך ביצוע פעולות שונות בצורה יעילה יותר.

כמה תעלה המערכת?

בעברת מערכות מעין אלה היו רלוונטיות בעיקר לארגונים גבוהים ובהתאם לכך, העלות שלהם הייתה גבוהה מאוד. אולם כיום, העלויות נמוכות באופן משמעותי והתוכנה מוצעת לכלל העסקים והארגונים. ניתן להתאים את התוכנה לכל סוג של ארגון בכל סדר גודל. אין צורך להשקיע יתר על המידה בעדכונים של המערכת ועוד.

 

כמובן שלצורך הטמעת המערכת המדוברת בארגון שלכם, חשוב לבחור בחברה הטובה ביותר בתחום.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח