מומלצים

חיטוב הגוף

כמעט כולם רוצים כיום גוף שרירי וחטוב. יחד עם זאת, לא מעט אנשים בטוחים כי בכדי לקבל את הגוף השרירי והחטוב שהם כל כך רוצים, הם חייבים להתאמן בחדר כושר באופן שגרתי ויומיומי ועל כן, הם מוותרים מראש. חיטוב הגוף בבית באמצעות אימון בשיטת הרטט מהווה כיום אלטרנטיבה טובה מאוד לצורך חיטוב הגוף. אם אינכם מכירים את המכשיר המדובר, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

חיטוב הגוף באמצעות מכשיר רטט- במה מדובר?

מכשיר הרטט לצורך אימון ביתי מאפשר לכל אדם לחטב את גופו מבלי לצאת מהבית. על אף שהוא אמנם לא בא להחליף אימון גופני רגיל, התוצאות היעילות שלו מושגות תוך זמן קצר וחוסר המאמץ הפיזי הכרוך ביישום שלו, גורמים ללא מעט אנשים לבחור בו לצורך חיטוב ושמירה על הכושר הגופני שלהם. למכשיר המדובר יש מגוון יתרונות כאשר היתרון המרכזי הוא ללא ספק לאפשר לכל אדם בבית, בעבודה או במכון ייעודי לשמור על חיטוב וכושר מבלי להזיע ולהתאמץ כפי שנדרש בפעילות ספורטיבית. המרכיבים של השיטה מתבססים על טכנולוגיה מתקדמת, תכנית אישית ומדריך צמוד ומבטיחים לכל אחד להגיע לתוצאות שהוא מייחל להן.

על פי שיטת ויברטק שעושה שימוש במכשיר הרטט, אפשר להיות בריא ולהרגיש טוב גם בלי לעשות ספורט. מעתה תוכלו לשמור על הגוף שלכם ולטפל בבעיות בריאותיות שונות בלי להזיע במסלול ריצה או בחדר כושר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מכשיר כושר ביתי
canva

מכשיר רטט לטיפול בפיברומיאלגיה

ישנם אנשים שסובלים מפיברומיאליגה. מדובר על מחלה לא פשוטה להתמודדות אשר במהלכה פוקדים כאבים לא נעימים את העצמות והשרירים. הסיבה להתפתחות המחלה איננה מובנת לחלוטין. לא פעם קשה מאוד להרגיש הקלה במחלה המדוברת. לכן, לא מעט חולים מחפשים את הפתרון הטוב והיעיל ביותר עבור הקלה על הכאבים שהם סובלים מהם. ישנן לא מעט גישות, תרופות שונות ועוד שהמטרה שלהן היא לסייע לכאבים של החולים במחלה זאת, אולם עדיין אין תרופה שמשפיעה על כלל החולים. אם אתם מחפשים פיברומיאלגיה טיפול, כדאי שתדעו כי ישנה טכניקה חדשה ומתקדמת שיש לה הצלחה ניכרת בהקלה על הכאבים. על אף שטיפול באמצעות מכשיר הרטלל הוא טיפול פסיבי מאוד קל, מדובר על טיפול שמסייע מאוד. החולה עומד או יושב על פלטפורמת הרטט שנעה במגוון רחב של טווחים.

החולה ממקם את עצמו על הפלטפורמה כאשר קיימות תנוחות רבות ומגוונות שניתן לבצע על מנת לקבל את ההשפעה הרצויה ורצוי כמובן לקבל הדרכה מהחברה שממנה רוכשים את מכשיר הרטט המקצועי.

התנודות של המכשיר משפיעות באופן יצירתי מאוד על השרירים. הן עוברות דרך המטופל והוא מרגיש בהתחלה לא יציב או בנפילה. בכדי לתקן זאת, השרירים שלו מתחילים להתכווץ. מדובר על אינסטינקט טבעי של הגוף שמטרתו היא לאזן את הרטט. הרפלקס שנוצר כתוצאה ממכשיר הרטט פועל באופן מצוין על השרירים ועל כן, הוא יעיל מאוד להקלה על הכאבים של החולים המדוברים.

חשוב לדעת כי ישנם לא מעט חולים אשר עקב המגבלות הפיזיות שלהם, אינם יכולים לבצע פעילות גופנית אחרת על מנת להקל על הכאבים שלהם. בשל האופי הפאסיבי של הטיפול המדובר, אותם חולים שאין להם אפשרות פיזית לבצע פעילות גופנית רגילה, יכולים לקבל את היתרונות של פעילות גופנית על מתן מענה לכאבים שמהם הם סובלים.

 

מכשיר הרטט מהווה מכשיר איכותי מאוד הן לצורך שמירה על בריאות הגוף, חיטוב הגוף, ירידה במשקל וכאמור, הקלה על כאבים שונים שנובעים ממחלות שונות לרבות פיברומיאליגה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח