צרכנות

"ויתרתי על ההייטק לטובת הנדסת בניין, ואני לא מתחרט לרגע"

על הקו של קריית מלאכי-באר שבע נוסע כל יום עופרי רשתי, על מנת לחקור אפשרויות פורצות דרך ליצירת בלוקים חדשים לבנייה. במחקר שותפים פרופ' עלווה פלד ופרופ' ארז גל מאוניברסיטת בן גוריון, וד"ר רמי עיד – מי שעד לא מזמן לימד אותו כראש המחלקה להנדסת בניין ב- SCEהמכללה האקדמית להנדסה על שם סמי שמעון.

ביום חמישי האחרון קיבל רשתי את התואר במסגרת טקס הענקת התארים הרשמי במכללה, וסיפר: "למען האמת, תמיד הייתי רחוק מתחום הנדסת בניין. כילד התעסקתי הרבה בתכנות ולמדתי לבד שפות תכנות, ומאוד אהבתי את זה. הרבה אנשים חשבו שזה מה שאעשה בחיים, אבל אני הרגשתי שלא היה לי בזה הרבה אתגר. כשהגעתי לצומת, שבו הייתי צריך לבחור בין הנדסת תוכנה לתואר אחר, חיפשתי מקצוע שבאמת יוציא ממני את המיטב". כך מתאר רשתי את הרגע שבו החליט ללכת עם הלב אחרי החידה הפיזיקלית ששמה הנדסת בניין.

"למרות הכסף הגדול שיש בהייטק אני לא מתחרט לרגע. אני הכי מאושר מהדרך שבחרתי ובפרט בסמי שמעון. התפתחתי במכללה הרבה יותר מאנשים שאני מכיר שלמדו במקומות אחרים. אני מרגיש שהמכללה נותנת מעטפת מלאה שמכווינה אותך להצליח", הוא מספר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת לימודי התואר השתתף רשתי בתכנית מיוחדת לחילופי סטודנטים, במסגרתה זכה לנסוע לפדובה באיטליה כדי ללמוד ולחקור על רעידות אדמה. "נסענו לתכנית 4 סטודנטים, וזו היתה חוויה בלתי-נשכחת. המחקר שעשינו שם לימד אותנו הרבה ונתן לנו יתרון אדיר שמעט מאוד סטודנטים זוכים לו".

על טקס הענקת התארים אמר רשתי: "מדובר ברגע מאוד מרגש, לחזור לראות את המחלקה אחרי מספר חודשים. כל אחד פנה לדרך משלו, וזה מסקרן לשמוע איפה כל אחד נמצא היום. ברמה האישית, אני מאוד שמח מהדלתות שנפתחו בפניי ובמקום שבו אני נמצא".

צילום: פרטי
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח