צרכנות

חברת סופיה ישראל מציגה: בדיקות קורונה מהירות בעלות מוזלת ובפריסה ארצית

סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, חברת הבדיקות המהירות הנפוצה בארץ ממליצה לציבור החוזרים מחו"ל שלא נבדקו בנתב"ג, לגשת בהקדם לבצע בדיקת קורונה מהירה עם תשובה תוך 15 דקות ללא תלות במעבדה. את הבדיקה ניתן לבצע קרוב לבית בכל אחת מתחנות הבדיקה המהירות הפועלת ביעילות רבה בפריסה ארצית בשעות נוחות, כמעט ללא תור במחיר זול.

לבדיקת סופיה יכולת לזהות את הווריאנט ההודי וכל המוטציות המדאיגים שהתפתחו בחודשים האחרונים ברחבי העולם. לאחרונה העניק ה -FDA לסופיה, בנוסף לאישור החירום שניתן עוד בעיצומה של המגיפה, גם אישור לביצוע בדיקות סקר יזומות בזמן אמת לאנשים ללא תסמינים כלל. בסופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, העומדת גם מאחורי ההצלחה הטכנולוגית של האיים הירוקים באילת ובים המלח מדגישים לכלל הציבור כי: "אם אתם מכירים מישהו שחזר מחול ולא נבדק בכניסה לארץ, אתם מוזמנים להמליץ לו לגשת להיבדק ביוזמתו, מדובר בהוצאה של כמה עשרות שקלים המאפשרת לקחת אחריות על הבריאות שלו, בריאות ילדיו ובני המשפחה ולהמשיך את חייו בשקט נפשי. עולם התעופה כבר החל להתקדם לבדיקות אנטיגן מהירות ובדיקות ביתיות עצמיות, הגיעה השעה גם בישראל לאפשר זאת בכפוף לדרישות מדינת היעד".

צילום: סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם נציגת קווידל בישראל

יצוין כי בסופיה ישראל מקבוצת רימיפארם מפעילים כיום תשתית רחבה מאוד בכל רחבי הארץ של תחנות לביצוע בדיקות מהירות בתשלום על פי הנחיות משרד הבריאות עם תשובה תוך 15 דקות, בסניפים מרכזיים של ביקורופא במחיר 69 שקלים בלבד. השירות קיים גם במתכונת דרייב אין, בעיר תל אביב בעלות של 90 שקלים בלבד באמצעות חברת מדיצ'ק ואף מגיע עד הבית או המשרד עם בדיקת סופיה מהירה דרך חברת יוסי אמבולנס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נכון להיום גם במערכת הבריאות הציבורית, מתבצעות בדיקות מהירות עם מאות מכשירי סופיה שרכש משרד הבריאות והותקנו בחדרי מיון, בתי אבות, בפיקוד העורף, במשטרה ובקופות החולים עם תשובה מיידית ללא תלות במעבדה. לבדיקה דיוק של 96.7% רגישות, 100% ספציפיות והיא פריצת דרך שפותחה על ידי תאגיד קווידל האמריקאי. מדובר בבדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה-FDA אשר כבר צברה ניסיון של מאות אלפי בדיקות בארץ ועשרות מיליוני בדיקות בעולם.

ובתוך כך נודע כי בקבוצת רימיפארם עדיין ממתינים לאישור משרד הבריאות לבדיקה עצמית מהירה של תאגיד קווידל, בצורת ערכה ביתית עם תשובה תוך 10 דקות הנקראת קוויקויו-בבית (QuickVue At-Home). מדובר בערכה כבר אושרה על ידי ה – FDA ותימכר ללא מרשם ברשתות הפארם ובתי המרקחת במחיר חסכוני במיוחד לשימוש עצמי לבני נוער מגיל 14 ולילדים מגיל שנתיים בסיוע מבוגר.

צילום: סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם נציגת קווידל בישראל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח