חדשות הארץ

תקיפה הערב בשער שכם: ערבים יידו אבנים לעבר אדם חרדי

תקיפה נוספת הערב (חמישי) בשער שכם: ערבים תקפו אדם חרדי, יידו לעברו אבנים וירקות עד שנפצע. הוא הצליח להימלט מהם ולחבור למשטרה בצומת הקרובה, ולאחר מכן פונה לבית החולים. עו"ד מטעם ארגון חוננו מסייע לפצוע. לפי תיאור הפצוע, התקיפה התרחשה מעט לפני השעה שמונה "היו הפרות סדר מחוץ לשער שכם, כולל מכת"זית. השוטר אמר לי שאין בעיה לעבור, אז עליתי דרך המדרגות של שער שכם". כשחצה את הרחוב החלו התוקפים ליידות לעברו אבנים וירקות.

הנתקף המשיך, "מהצד השני התחילו לזרוק עלי תפוחי אדמה, פגע לי בעגלה, עלי. היה איש אחד גדול שרץ אחרי, כנראה שנתן לי בעיטה או מכה בגב וגרם לי להפיל את העגלה. המשכתי ללכת, הרגשתי אבן או בקבוק בלחי השמאלית, בצד של החניון שלהם. היתה קבוצה של ערבים שרצו אחרי, כמו ההוא". אולם התקיפה לא נגמרה "אחרי זה זרקו עלי אבן שפגעה בצד שמאל שלי, וזה הפיל לי את הכובע, הכיפה, המשקפיים. אבל לא התכופפתי להרים כדי לא להיפגע מעוד אחד. המשכתי עד לצומת, כי ראיתי שיש שם צ'קלקה של משטרה, אפילו שהייתי בלי משקפיים. הגעתי לשוטר וביקשתי לטפל באירוע, שהותקפתי. השוטר ניסה לעזור לי, ואחרי זה באו אחרים מביטחון הרכבת הקלה ועוד. רק אחרי זה באו מד"א וטיפלו בי, והביאו אותי לבית החולים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח