מבזקיםמשפטי/פלילי

כוחות משטרה פשטו על מוקדי פשיעה בחבל לכיש, עשרות חשודים נעצרו

תחנות המשטרה במרחב לכיש של משטרת המחוז הדרומי, מזה מספר שבועות נערכות למבצע הפשיעה המרחבי במהלכו נערכו חקירות סמויות נגד גורמים עבריינים, המשפיעים באופן ישיר על האזרחים תוך ביצוע עבירות בתחום ההימורים, הלוואות, התפרצויות והסמים המסוכנים, לעיתים תוך ניצול ציני של מצבם הנפשי והכלכלי של אותם 'לקוחות'. לאורך השבוע עם המעבר למבצע הגלוי, פשטו כוחות המשטרה מכלל תחנות מרחב לכיש בשיתוף עם יחידות מרחביות ומחוזיות בהן יס"מ וכלבנים, על בתיהם ועסקיהם של עשרות חשודים.

שוטרי תחנת אשדוד פשטו על ארבעה מקומות המשמשים להימורים ומשחקי מזל אסורים, בהם נתפסו 24 מחשבים, 29 כוננים ואמצעי מדיה נוספים המשמשים לאותם עבירות ומאות שקלים במזומן. שישה חשודים נעצרו או עוכבו לחקירה, ברשות חלקם נתפסו סמים מסוכנים.

שוטרי תחנת אשקלון תפסו סך הכל מאות גרמים של סמים מסוכנים מסוגים מריחואנה, 'קריסטל' ואקסטזי, אלפי שקלים במזומן והמחאות על סך יותר מ- 100 אלף שקלים שעל פי החשד שימשו לצורך מתן הלוואות בריבית. נתפס רכוש החשוד כגנוב, ושבעה חשודים נעצרו או עוכבו לחקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שוטרי תחנת קרית מלאכי תפסו מעל 2.5 ק"ג של סמים מסוכנים מסוגים מריחואנה, חשיש, דוסה וקריסטל, ואותר מקום המשמש להימורים לא חוקיים. חמישה חשודים נעצרו או עוכבו לחקירה.

שוטרי תחנת קרית גת תפסו סמים מסוכנים מסוגים מריחואנה וקריסטל וכ- 39 אלף שקלים במזומן. שלושה חשודים נעצרו או עוכבו לחקירה.

שוטרי תחנת שדרות תפסו סמים מסוכנים מסוגים מריחואנה, קריסטל, MDMA. שבעה חשודים נעצרו או עוכבו לחקירה. חלק מהחשודים הובאו לדיונים בעניינם בבית משפט השלום.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות, על מנת למוטט את יכולותיהם הכלכליות של אותם עבריינים, שלעיתים ניצלו באופן ציני את מצוקתם הנפשית והכלכלית של האזרחים, בעיקר בתחום ההימורים הבלתי חוקיים העלולים לפגוע אנושות בתא המשפחתי של המשתתפים וכן בסמים המסוכנים המופצים ללא הבחנה לכל דורש."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח