בריאות

האחות שיילדה אחות, שהיא גם אחותה – ובפעם השלישית

במהלך ערב הוקרה לצוותי המרכז הרפואי ברזילי אמש (שלישי) בהיכל התרבות אשקלון, בעת הופעת שלישיית "מה קשור" (שעסקה רבות בלידה), החלה אחות במיון, עדי לוי- שיטרית בת 31 מאשקלון, לחוש צירי לידה מתקדמים.

בזמן ההופעה ישבה לידה אחותה, רעות בן זאב, אחות מיילדת בכירה במרכז הרפואי ברזילי. מיד בתום ההופעה, נוכח התגברות הצירים, החליטו השתיים למהר לחדרי הלידה של המרכז הרפואי ברזילי, ובלי לחשוב פעמיים החלה רעות ליילד את אחותה, שהייתה בשבוע ה-37 להריונה. רעות בן זאב כבר יילדה בעבר כבר פעמיים בעבר את אחותה, והלילה היא ביצעה זאת בפעם השלישית.

ערב ההצדעה הייחודי, של עיריית אשקלון והמרכז הרפואי ברזילי, כלל כאמור מופע של שלישיית "מה קשור" ובו הוקירו את הצוותים שעמדו בחזית המאבק מול נגיף הקורונה – צוותי ברזילי טיפלו בכ-1,800 חולי קורונה, כ-1,200 מהם בגל השלישי, ולאחרונה טיפלו ב-468 נפגעים, מהם 67 ילדים, במבצע "שומר החומות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רעות בן זאב סיפרה: "כאשר חברי שלישיית מה קשור שאלו בהופעה אם יש מיילדות באולם, כמובן שמיד הרמתי יד בהתלהבות, כמו יתר חברותיי שישבו באולם. לא העליתי על דעתי ששעתיים מאוחר יותר איילד את אחותי, ובפעם השלישית. לאחותי נולד הלילה בן, במשקל 3.125 ק"ג, והייתה לי זכות גדולה להיות שם וליילד אותה".

צילום: דוברות ברזילי
צילום: דוברות ברזילי
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח