מבזקיםמשפטי/פלילי

בן 19 חשוד שביצע עבירות מין בקטינות באמצעות משחק רשת חברתי

הצהרת תובע תוגש היום (רביעי) נגד תושב אשקלון כבן 19, שעל פי החשד איתר קטינות במשחק רשת חברתי, ובדרך זו ביצע עבירות מין שכללו שיחות אינטימיות ושליחת תכני פורנוגרפיה.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה בשביעי ביוני, מיד לאחר מעצרו של החשוד בעקבות מפגש אליו הגיע בעיר אשקלון, עת שחשב כי הולך להיפגש עם קטינה כבת שמונה עמה התכתב.

החוקרים חשפו את השיטה בה על פי החשד פעל, בה פתח משתמש (יוזר) במשחק הרשת החברתי הנפוץ בקרב קטינים ככל הנראה תוך שמציג עצמו כילדה, ובדרך זו החל להתכתב עם קטינות בגילאי 7- 12 המשתמשות במשחק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד עלה החשד, כי לאחר יצירת הקשר הראשוני עם אותן קטינות דרך המשחק, נהג החשוד עפ"י החשד לעבור איתן להתכתבויות באפליקציית מסרים, שם ניהל עמן התכתבויות בעלות אופי מיני, תוך ששולח אליהן תכנים פורנוגרפיים וכן מבקש מהן שישלחו לו תצלומים שלהן, לעיתים עפ"י החשד תוך פיתוי כי בעבור זאת יעניק להן כסף וירטואלי שיכול לשמש אותן במשחק.

חוקרי המשטרה בפעולות חקירה מורכבות, הצליחו לחשוף במהלך החקירה את זהותן של ארבע קטינות נוספות, כלפיהן פעל החשוד באותו דפוס פעולה. החשוד נחקר בחשד לעבירות חמורות, בהן מעשה מגונה בקטינה מתחת ל – 14, החזקה והפצה של חומר תועבה ובו דמויותיהם של קטינים.

כאמור, בעוד זמן קצר תוגש נגד החשוד הצהרת תובע במסגרת דיון הארכת מעצרו בבית המשפט, תוך כוונה להגיש נגדו בימים הקרובים כתב אישום.

אילוסטרציה. צילום: freepik
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח