צרכנות

ביטוח רכב אונליין – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

קרדיט תמונה FREEPIK

חברות ביטוח רכב רבות מציעות כיום לעשות ביטוח רכב אונליין בקלות ובמהירות! ביטוח רכב אונליין הוא מוצר מבוקש שמשתלב עם טרנד הרכישות באינטרנט ששוטף את הרשת ופורטל הביטוחים נותן לכם את כל ההצעות הכי אטרקטיביות בתחום ביטוחי הרכב וכל ביטוח אחר, מרוכזות במקום אחד!

אין ספק שעולם הביטוחים השתנה מהקצה אל הקצה כמו ענפי מסחר ושירותים רבים בעקבות המהפכה הטכנולוגית. לפני עשור לא היה דבר כזה לעשות ביטוח רכב אונליין וכל הביטוחים היו מבוצעים על ידי סוכני ביטוח במשרד או בשטח כאשר סוכני הביטוח היו נוהגים להגיע לבתי האנשים ולהציע להם ביטוח שם. העולם השתנה מאז והכול הפך דיגיטלי. כיום מקובל לעשות ביטוח רכב אונליין וחברות הביטוח מציעות שירות זה בנוסף לשאר הביטוחים שלהם, דבר שמוזיל את עלות הביטוח כיוון שאפשר לחסוך בעמלות הסוכן ובדמי השירות שהיו נגבים על הביטוח לפני כן.

ביטוח רכב אונליין בכמה קליקים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחפשים ביטוח רכב אונליין במחיר משתלם? בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו את כל ההצעות המשתלמות ביותר של חברות ביטוח רכב מובילות בענף הביטוחים בכלל ובענף ביטוח הרכב בפרט. ביטוח רכב אונליין מכיל את כל האלמנטים הקיימים בביטוח רכב רגיל כולל אפשרות לרכישת ביטוח רכב חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'.

תחום ביטוח הרכב מגלגל מיליוני שקלים מדי שנה מהסיבה הפשוטה שזהו ביטוח חובה שכל מי שעולה על הכביש עם רכב כלשהוא, חייב שיהיה ברשותו. בנוסף לביטוח החובה שכל בעל רכב חייב שיהיה לו בתוקף, רבים מוסיפים לכך גם ביטוח מקיף לרכב וביטוח צד ג' לרכב.

טוב לדעת: ביטוח החובה לרכב שהמדינה מחייבת כל אדם בעל רישיון שעולה על הכביש שיהיה לו עבור הרכב בו הוא נוסע, הוא ביטוח המכסה אך ורק פגיעות גוף במקרה של תאונות עבור הצד הפוגע ועבור הצד הנפגע, אך ללא כיסוי ביטוחי על נזקי רכוש הנגרמים לרכבים המעורבים בתאונה!

חשוב לדעת גם מה ההבדל בין ביטוח מקיף לבין ביטוח צד ג' או צד שלישי: ביטוח מקיף, כשמו כן הוא, זהו ביטוח מקיף המכסה את בעל הרכב מפני פריצות, גניבות, נזקי מזג אוויר, נזקי טבע, נזקי תאונות ועוד, הן עבור בעל הרכב המעורב והן עבור הצד האחר המעורב, למשל הולכי רגל או נהגים ברכבים אחרים. ביטוח צד ג' לעומת זאת מכסה את בעל הרכב רק על הנזק הנגרם לרכב השני המעורב בתאונה ולא מכסה את בעל הרכב עצמו על הנזקים שנגרמו לרכבו שלו!

מצאו, השוו ובחרו את ביטוח הרכב הטוב בישראל רק בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

בין אם אתם סומכים מספיק על האינטרנט ועל חברות הביטוח על מנת לעשות ביטוח רכב אונליין או בוחרים לעשות ביטוח בדרך המסורתית של הגעה למשרד וחתימה על מסמכי נייר מול סוכן הביטוח, פורטל הביטוחים הגדול בישראל כאן כדי לעזור לכם למצוא את הצעות ביטוח הרכב האטרקטיביות ביותר והמשתלמות ביותר בביטוח החובה לרכב, הביטוח המקיף וביטוח צד ג'!

ביטוח רכב אונליין מתאים לכל מי שמעוניין לעשות ביטוח בלי לבזבז יותר מדי זמן על כך. חברות הביטוח מאפשרות לכם לקבל את כל המידע והפירוט מה מכילה כל פוליסת ביטוח ועל ידי הזנת הפרטים האישיים שלכם כמו גיל, מין, וותק על הכביש וכדומה, תוכלו לרכוש ביטוח רכב בהתאם לסטטוס שלכם שכן עלות ביטוחי הרכב נגזרת מנתונים אלה ואחרים כמו מספר התאונות בהם הייתם מעורבים ועוד.

תוכלו גם להוסיף את ילדכם על ביטוח הרכב שלכם וליהנות ממגוון מסלולי ביטוח שונים לפי קילומטר או לפי כמות הימים חלקית במהלך החודש בה אתם או הם נוהגים על מנת להוזיל את עלויות ביטוח הרכב!

היום כולם עושים ביטוח רכב אונליין

ביטוח רכב אונליין מתאים לכולם אך בעיקר לנהגים צעירים שרכשו רכב ראשון וכבר רגילים לעשות הכול דרך האינטרנט. קל ופשוט היום להזמין ביטוח רכב אונליין ולקבל הצעות מכל חברות הביטוח המספקות את השירות. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את כל ההצעות של חברות הביטוח עבור כל סוגי הביטוחים הקיימים החל מביטוחי הרכב, ביטוחי חיים, ביטוח בריאות, ביטוח משכנתא ועוד. בנוסף תוכלו למצוא מידע מקיף על תוכניות חיסכון ואפיקי השקעה כולל מידע על קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוחים מנהלים, קרנות השתלמות ועוד.

איפה הכי טוב לעשות ביטוח רכב אונליין – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

גלשו בפורטל הביטוחים הגדול בישראל ומצאו בקלות ובמהירות הצעות ביטוח רכב אונליין במחירים הטובים ביותר עבור כל סוגי ביטוח הרכב: ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. השוו מחירים וקבלו את כל המידע לגביי הפוליסות, מה כלול בהן, מה הסעיפים המיוחדים, מה המבצעים וההטבות העדכניות ביותר שמציעות חברות הביטוח השונות ועוד.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לציבור בישראל את ההצעות של חברות הביטוח בכל תחומי הביטוח הקיימים החל מביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח חיים, ביטוח בריאות ועוד. למדו בפורטל מה ההבדל בין סוגי הביטוחים והיעזרו במחשבוני הפורטל לחישוב עלויות, ריביות וכדומה, למשל על מנת לדעת מה תהיה הקצבה החודשית שלכם לאחר גיל הפרישה במידה ותפתחו קרן פנסיה ותפקידו סכום כסף מסוים לבחירתכם לפי המשכורת שנכנסת לכם.

מסדרים את ביטוח הרכב אחת ולתמיד – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

רובנו ממשיכים עם אותה חברת ביטוח שהייתה לנו על הרכב ולא אוהבים להחליף חברה אך התחרות הרבה בענף הביטוחים, כמו בענף הסלולר בזמנו, יצרה מסלולי ביטוח אטרקטיביים יותר וזולים יותר ממה שהיה פעם, לכן מומלץ לכל אחד לבדוק כמה הוא משלם על פוליסת הביטוח לרכב שלו או לדירה וכל ביטוח אחר ולראות מה בדיוק הוא מקבל, כמה עמלות הוא משלם ואולי לחסוך מאות שקלים בשנה על ידי החלפה פשוטה של הביטוח!

היום המדינה מאפשרת לעבור בקלות מחברת ביטוח אחת לחברת ביטוח אחרת ופורטל הביטוחים הגדול בישראל הופך את הפעולה קלה ופשוטה מתמיד!

רוצים לחסוך כמה מאות שקלים כל שנה על הביטוחים השונים שיש לכם? פורטל הביטוחים הגדול בישראל נותן לכם את כל הכלים להשוואה ומחקר אלו חברות ביטוח מספקות את השירות הטוב ביותר לצרכן לפי מדדים מקובלים, אלו חברות ביטוח מספקות את הפוליסות המקיפות ביותר בכל תחום ואלו חברות ביטוח מספקות את המחירים הטובים ביותר בכל תחום ביטוח!

עוד שירותים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל: הסברים מה זה קרן פנסיה, קרן השתלמות וקופת גמל להשקעה, מה ההבדלים בין כל אחד ממכשירי החיסכון וההשקעה הללו, הצעות מחיר ותוכניות של חברות המנהלות את קופות הגמל הללו ועוד הרבה יותר! הכל בפורטל הביטוחים המקיף בישראל בתחום הביטוח, החיסכון וההשקעה!

השאירו פרטים וקבלו ישירות למייל מספר הצעות בכל תחום ביטוח שאתם מתענייני לגביו בכל תחום ביטוח כולל הצעות מחברות המנהלות קרנות פנסיה ועוד. חייגו לפרטים נוספים ושיתופי פעולה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח