מומלצים

השיקולים שיש לקחת בחשבון כאשר רוכשים בריכה לגינה

כאשר אנו חושבים לרכוש בריכה ביתית בחצר או בגינה, זוהי החלטה נהדרת בכדי להנות מרחצה מרעננת מבלי לצאת מהבית בימי הקיץ החמים. בריכות ביתיות קיימות במספר צורות, גדלים ומותאמים לכל טווח גילאים. הבריכות מתחלקות לבריכות פשוטות מפלסטיק, בריכות מתנפחות המיועדות לפעוטות וילדים קטנים, בריכות גדולות הדורשות הרכבה והתקנה מיוחדת ועד בריכות מעוצבות ומרשימות למראה המחייבות התקנה מקצועית. ערכנו עבורכם את המדריך הזה בכדי שתוכלו לעשות רכישה מושכלת ולתת לכם מעט הבנה עם תחזוק הבריכה ועל יכולתכם לתכנן נכון את חלל הבריכה שלכם, אז קדימה מתחילים.

 

היכן מומלץ להתקין את הבריכה?

רצוי להציב את הבריכה על משטח ישר, חלק ונקי מאבנים, שורשים ועצמים אחרים העלולים לגרום נזק לבריכה או לרוחצים בה. כאשר נקבע את מיקום הבריכה רצוי מאוד להבין את מידת החשיפה לשמש, מפני שחשיפה מרובה לשמש ישירה אמנם תבטיח כי המים יישמרו חמימים, אך מצד שני המים בבריכה יתאדו מאוד מהר והרוחצים בבריכה יהיו חשופים תמידית לקרינת השמש, לכן חשוב מאוד לדאוג לצל בסביבת הבריכה. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאשר אנו רוכשים בריכה פרטית, חשוב מאוד להביא בחשבון גם ציוד לבריכות הכוללות אביזרים נלווים שישפרו משמעותית את הרחיצה וההנאה שלכם מהבריכה לאורך זמן. לדוגמא: על קרינת השמש ניתן להתגבר בכך שנרכוש כיסוי בריכה והצללה לבריכה בכדי להגן על הרוחצים. חשוב לזכור כי מומלץ לא למקם את הבריכה מתחת לעצים או צמחיה, שכן כך תמנעו נפילת עלים ולכלוך לתוך המים. 

כיצד נבחר את גודל הבריכה?

גודל הבריכה תלוי בראש ובראשונה בחלל שפיניתם עבור הבריכה בגינה או בחצר. חשוב לשים דגש כי הגישה לבריכה תהיה נוחה וגם שיישאר מספיק מקום סביבה בכדי לאפשר תנועה חופשית של רוחצים ובמיוחד ילדים אשר משחקים גם ברחבת הבריכה ולא רק בתוכה. 

יש להתאים את גודל הבריכה לפעילות המשפחתית הרצויה. כלומר, אם הבריכה מיועדת לשכשוך והתרעננות בריכה באורך של כ-3 מטרים תעשה את העבודה. אך לעומת זאת לשחייה או פעילות ספורטיבית תידרש בריכה גדולה יותר באורך של 4 מטרים ויותר. חשוב לשים לב גם לעומק הבריכה, שכן היא מאוד חשובה לסוג הפעילות שלכם בבריכה. עומק הבריכות נע בטווח של 80 ל-130 ס"מ. בבריכות לפעוטות העומק הוא שונה כמובן.

 

ציוד לבריכות ואביזרים נלווים הדרושים לרחיצה בבריכה

כאשר נרכוש בריכה, ציוד נלווה לבריכה יהיה ברמת חובה. לרכוש בריכה בלבד לא יספיק לכם בכדי לתכנן נכון את הבריכה. לכן, כאשר אתם רוכשים בריכה חשוב לשים לב אילו אביזרים נלווים לבריכה נצטרך, ואיזה תחזק שנתי נצטרך עבור הבריכה. לדוגמא: בריכות גדולות לרוב מצויידים באביזרים המגיעים כחלק מהסט שאתם מקבלים עם הבריכה. לבריכות אלו יהיו מצורפים לרוב: משאבה חשמלית ומסנן לבריכה השומרים על ניקיון הבריכה באופן קבוע. 

ציוד נוסף שיעזור לכם לשמור על הבריכה ויעזור לכם מאוד ליהנות ממנה לאורך זמן:

מחמם מים חשמלי לבריכה

כיסוי לבריכה – אפשר גם כיסוי לבריכה סולארי

סולם לבריכה ביתית

שואב רובוטי לניקוי הבריכה

ערכה לבדיקת מים וניקיונם

משאבת חול לבריכה

טבליות כלור לבריכה

כלורינטור צף לבריכה

מסנן חול לבריכה

גלגל הצלה לבריכה

ועוד.

 

אביזרים נלווים שיעזרו לכם לשדרג כל חוויה בבריכה:

מזרקת מים לילדים

כורסא צפה לבריכה

מזרוני ים בצורות שונות

בננות צפות

מצופים לילדים

גלגל ים גדול לבריכה

רשת כדור עף לבריכה

ועוד….

 

לסיכום:

 

אביזרים לבריכה ניתנים לרכישה בנפרד מהבריכה וניתן למצא אותם בכל מקום. אביזרים אלו חשובים מפני שהם שומרים על ניקיון הבריכה ואיכות המים שאתם רוחצים בה כולל את דפנותיה של הבריכה. לכן חשוב לרכוש: חומרי ניקוי לבריכה, שואבים המיועדים לשאיבת משקעים מקרקעית הבריכה, כיסוי בריכה ועוד. תוכלו להתחיל להשתמש בבריכה עם הציוד הבסיסי, ובהמשך להצטייד באביזרים לפי הצרכים שלכם על פי הרחצה וההרגלים שלכם בבריכה

 
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח