חדשות הארץ

מנכ"לית פייסבוק ישראל: שואפים להפוך את תרומת הדם למשימה פשוטה

מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר-תאני, ביקרה היום (ב') במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקרית אונו והשיקה יחד עם מנכ"ל מד"א אלי בין פ'יצר טכנולוגי חדש שישולב בפייסבוק, יסייע בהעלאת המודעות לחשיבות תרומות הדם בישראל וינגיש למשתמשי הרשת החברתית את מיקומי התרמות הדם של שירותי הדם של מד"א ברחבי הארץ. בעזרת הפיצ'ר החדש, משתמשי הרשת החברתית פייסבוק יוכלו להירשם לקבלת התראות בזמן אמת על מוקדי התרמות דם בסביבתם, להגדיר תזכורות שגרתיות למתן תרומות דם ולהזמין בני משפחה וחברים לתרום דם בעצמם.

צילום: דוברות מד"א

למעלה מ-100 מיליון אנשים ברחבי העולם נרשמו לקבלת התראות על התרמות דם בסביבתם ונעזרים בפיצ'ר כדי לתרום דם באופן שוטף. במגן דוד אדום מציינים שעל מנת לספק את צורכי מערכת הבריאות במטרה לטפל במי שזקוקים לעירוי דם להצלת חייהם, שירותי הדם של מד"א נדרשים להתרים 1,000 מנות דם בכל יום. במסגרת הביקור סקר מנכ"ל מד"א אלי בין בפני סופר-תאני את שלל האמצעים הטכנולוגיים המשולבים במערכות המתקדמות של מד"א והציג בפניה את טכנולוגיות של פייסבוק המשולבות במערכות השליטה של מד"א – כמו צ'ט ישיר לוואטסאפ עם חובש או פראמדיק במוקד, שליחה ישירה של מיקום, תמונות ועוד.

צילום: דוברות מד"א
 
עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל: "האירועים האחרונים בישראל הראו פעם נוספת את הסולידריות הישראלית במיטבה. כשמד"א קראו לציבור לבוא ולתרום דם לאחר האסון במירון היינו עדים להתגייסות מהירה ומרגשת שהוכיחה את כוחה של קהילה. יחד עם זאת, הצורך בתרומות דם נמשך כל העת ובנק הדם זקוק לאספקה יומיומית של מנות דם כדי להציל חיים. באמצעות הכלי החדש, אנחנו בפייסבוק שואפים להפוך את תרומת הדם למשימה פשוטה ונגישה, וכך להעלות את המודעות לחשיבות של תרומות אלו. יחד נציל חיים של ישראלים נוספים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מד"א
 
אלי בין, מנכ"ל מד"א: "אנחנו נרגשים מהיוזמה המבורכת של פייסבוק להשיק ביום תורם הדם הבינלאומי פיצ'ר שפותח במיוחד לעידוד תרומות דם ובזכותו נוכל להגיע לקהל רחב יותר ולהגדיל משמעותית את מספר תורמי הדם המתנדבים בישראל. זו משימה לאומית חשובה שתעלה את המודעות לתרומות דם ותנגיש את מיקום מוקדי התרמת הדם של מד"א ברחבי הארץ. מדובר באלגוריתם אשר ביכולתו, פשוטו כמשמעו, להציל חיי אדם. אנו מודים ומברכים על היוזמה, ההשקעה והתוצאה יוצאת הדופן."

צילום: דוברות מד"א
 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח