צרכנות

לא שולטים בקצב השתייה – סימן שצריך לעצור ולבחון את המצב שלכם

אם יש מחלה אחת שכמעט בלתי אפשרי להבין שאתם לוקים בה באופן עצמאי, היא בעיית התמכרות. הבחור תמיד יספר לעצמו שהוא בסדר, ושמדובר רק במידה קטנה או התנהגות שמתאימה להרגלים החברתיים סביבו. ועדיין, בעיות התמכרות לאלכוהול הוכחות בשנים האחרונות ל בעיות הרבה יותר נפוצות בחברה, עם כמויות הולכות וגדלות של אנשים שמגיעים למצבים בלתי הפיכים. בסיטואציה כזו חשוב לעצור ולפנות לעזרת מרכז הגמילה רוח בכפר, כדי לקבל את כל הכלים להתמודדות נכונה עם המצב שלכם.

ההתמכרות שהכי קשה לזהות – היא התמכרות לאלכוהול

אלכוהול הוא חלק מהחיים היומיומיים ונורמטיביים, והוא נוכח כמעט בכל אירוע חברתי במרחב הציבורי. כתוצאה מכך, יש יותר ויותר אנשים שפשוט לא מצליחים לשלוט בכמויות השתייה החריפה שהם צורכים לאורך חודשים ושנים ארוכות. עד למצב שבו יש צורך לפנות לעזרת מרכז גמילה מאלכוהול עם קריסה טוטאלית של מערכות הגוף. זו היא מחלה שקטה שאי אפשר לזהות אם אתם נמצאים במרכז הסופה. ועוד יותר קשה לקחת את ההחלטות שיעזרו לכם לשפר את המצב הרפואי שלכם מן הקצה אל הקצה.

עוצרים את כדור השגל – לבד או בסיוע חיצוני

ברגע שבו הבנתם שיש לכם בעיית התמכרות לאלכוהול, אין מנוס מפנייה לקבלת יעוץ מקצועי. למרות שאתם יודעים מה עומד לקרות, השיחה הראשונית עם אנשי המקצוע או ההודאה בבעיה בפני האנשים היקרים והחשובים ביותר בחיים שלכם, היא שלב ההכרה בבעיה. ומכאן ואילך, אתם תוכלו לפנות לקבלת סיוע בקלות יחסית, ורק מאנשים שעליהם אתם יכולים לסמוך באופן מלא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האבחון הנכון והמהיר – מציל את החיים שלכם

בדיוק כמו מה שמתרחש בתהליך גמילה מסמים קלים גם בבעיות התמכרות לסמים, אנשי המקצוע יבקשו לבנות את תכנית העבודה שתשמור על גבולות גזרה בטוחים. אבחון נכון של כל הבעיות שאיתן אתם מתמודדים בחודשים האחרונים יוצר את תמונת המצב הקלינית הטובה ביותר. ועל בסיס כל המידע הזה, אנשי המקצוע יכולים להבין אילו טיפולים יעזרו לכם ואילו טיפולים יהפכו את המצב למאתגר יותר.

הידע והניסיון של אנשי המקצוע של מרכז הגמילה רוח בכפר מאפשר ללקוחות רבים מכל רחבי הארץ להגיע לקבל טיפול מקצועי בתנאים ודיסקרטיים והטובים ביותר שאפשר לחשוב עליהם. אנו נלווה אתכם שלב אחרי שלב בדרך למציאת הפתרונות הנכונים ביותר לכם גם כאשר המצב קשה ומאתגר במיוחד. לפרטים נוספים 0502704333.

כתבה זו נכתבה בשיתוף פורטל גמילה מהתמכרויות.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח