מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה פשטה על מועדון הימורים בעפולה, ציוד רב ומזומן נתפס במקום

משטרת ישראל פועלת בנחישות כנגד תופעת ההימורים בכל הכלים העומדים לרשותה, שכן לתופעת ההימורים הבלתי חוקיים השפעות שליליות רבות: כניסה לחובות והתמוטטות כלכלית של המשתתפים הגורמת להרס משפחות, הלוואות בשוק האפור בריבית גבוהה מאוד אשר ברוב הפעמים גוררת גם סחיטה באיומים ובכוח וכן צבירת הון שחור על ידי גורמים עבריינים שאינו מדווח ותומך בפעילות עבריינית אחרת.

ב- 10 ביוני בשעות הערב, במסגרת המאבק בתופעת ההימורים הבלתי חוקיים, תחנת עפולה של המשטרה ביצעה פשיטה על מועדון הימורים- עמדות הגרלות משחקים בלתי חוקי בעפולה .במהלך הפעילות נתפסו מוצגים רבים, ביניהם סכומי כסף מזומן, שתי מצלמות אבטחה ומכשירי הקלטה, מחברות הוצאות ורישום שחקנים ומכשירי שליטה ו- 13 כונני מחשב ומסכים.

זוהי הפשיטה ה-11 בעיר עפולה והסביבה על מקומות הימורים בלתי חוקיים שמבוצעת מתחילת השנה. במטרה למגר את תופעת ההימורים בנוסף לחקירה הפלילית ותפיסת הציוד, בהמשך ישקל צו סגירה שיפוטי על ידי תביעות רישוי מחוז צפון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה במאבק כנגד פעילות עבריינית של הימורים בלתי חוקיים ותגיע גם לכל אותם מקומות המוסווים כעסקים תמימים ולמעשה מנהלים במקום פעילות עבריינית עניפה של הימורים בלתי חוקיים."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח