חדשות הארץמבזקים

פעילי התנועה לאיכות השלטון מפגינים סמוך למעון רה"מ: "אתם עמוד האש לפני המחנה"

שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון על במת התנועה לאיכות השלטון בהפגנה בבלפור: ״תנועת המחאה הפכה לכלי העיקרי להצלת הדמוקרטיה הישראלית ועתידה של מדינת ישראל״

פעילי התנועה לאיכות השלטון מפגינים כעת (שבת) יחד עם כל ארגוני המחאה מול מעון ראש הממשלה נתניהו בבלפור נגד שיח ההסתה הגואה. בתוך כך, מקדמת התנועה את הצעת החוק שניסחה שמטרתה להוציא את הנאשמים מהפוליטיקה הישראלית.

שר הביטחון לשעבר, משה (בוגי) יעלון, נאם על במת התנועה: ״חברים, אתם עשיתם זאת. עשיתם זאת כשהותקפתם כבוגדים, אנרכיסטים ומפיצי מחלות. עשיתם זאת גם כאשר התקשורת המרכזית התעלמה מהמחאה. כל הכבוד לכם. אם מחר השלטון יוחלף אוכל להגיד שזו פעולת חילוץ בני הערובה הארוכה ביותר שהשתתפתי בה. תנועת המחאה הפכה לכלי העיקרי להצלת הדמוקרטיה הישראלית ועתידה של מדינת ישראל, אתם עמוד האש לפני המחנה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו״ד דן שבל מהתנועה לאיכות השלטון התייחס להמשך פעילות התנועה בתום עידן נתניהו: "ממשלת השינוי, אם תקום, תגלה שאנחנו בתנועה לאיכות השלטון לא נוותר לה. אנחנו נמשיך לדרוש תיקון למדינה שלנו, ונמשיך לבקר אותה במידה ותפעל שלא כראוי. יותר מהכל, אנחנו נזכיר שיש לה משימה להחזיר לנו את הנורמליות".

צילום: באדיבות התנועה לאיכות השלטון

תגובה אחת

  1. ניתוק מיים, חשמל, גז. ממון למעון רה"מ. שייצאו , ישישלמו למובילים בלי תביעות ומשפטים. לא כיציאה הקודמת.

Back to top button