צרכנות

תיק השקעות מנוהל: מה חובה לדעת לפני שמשקיעים בו?

קיימים סוגים שונים של השקעות, וכל אחד נדרש למצוא את ההשקעה המתאימה לו. יש כאלה שמעדיפים לרכוש נכסים ואחרים שרוצים להשקיע במסגרת תיק השקעות מנוהל. היתרונות של תיק השקעות הם ידועים לכולם, וזוהי הסיבה כי מדובר על השקעה מבוקשת מאוד. לא מעט אנשים מוציאים את הכסף שלהם מהחסכונות על מנת להשקיע בתיקי השקעות. אך מה חובה לדעת לפני שמשקיעים במסגרת תיק השקעות שמנוהל על ידי חברה מקצועית? יש לנו כמה דברים שמוטב שאתם תכירו אותם.

צילום:freepik

 

אל תנוחו על זרי הדפנה

זה נכון כי במסגרת תיק השקעות מנוהל האחריות לא נמצאת על הכתפיים שלכם. אך זה לא אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה. מחובתכם לשמוע כל הזמן מה קורה עם תיק ההשקעות על מנת להבין למה לצפות. אל תצאו מנקודת הנחה כי אם לא תהיו עם יד על הדופק יקרו דברים טובים. מוטב כי תמיד תתעניינו מה קורה על מנת שתוכלו לעשות שינויים או התאמות בזמן אמת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

תיק השקעות מנוהל לא חף מסיכונים

אפשר להגיד בפה מלא כי השקעה בתוך תיק השקעות היא בטוחה מהרבה אפשרויות אחרות. אך עדיין זה לא אומר שמדובר על השקעה חפה מסיכונים. עליכם להסתכל על היתרונות אך גם על החסרונות של האפשרות הזאת. הסיכונים קיימים אפילו אם הם פחותים בהשוואה להשקעות אחרות. לכן חובה עליכם לדעת כי לא בטוח שתקבלו בחזרה את הכסף שאותו אתם משקיעים כרגע.

 

לא חובה לבחור אפיק השקעה בודד

את היתרונות של תיק השקעות מנוהל כבר שמעתם לא פעם ולא פעמיים. זוהי אולי הסיבה שבגללה בחרתם להשקיע את כספכם דווקא בו בהשוואה לעוד אפיקי השקעה אחרים. אך אם יש עוד אפיקי השקעה שקורצים לכם, מי אמר שאינכם יכולים להשקיע בהם? תוכלו להשקיע את הכסף שלכם בכל אפיק השקעה שנראה לכם לנכון. אפילו תוכלו לשלב בין מספר אפיקי השקעה שונים על מנת למקסם את האפשרויות שעומדות לרשותכם. פתאום תגלו כי הכוח שיש לכם בידיים הוא כוח מאוד משמעותי שתוכלו לתעל אותו למקומות נכונים.

 

אל תחששו לעשות שינויים

לפני שתבחרו באיזה תיק השקעות להשקיע, תצטרכו לבחור את החברה שתהיה אחראית על הניהול השוטף. החברה שעליה אתם סומכים בעיניים עצומות שהיא זאת שתצעיד אתכם קדימה. תיק השקעות מנוהל חייב להיות בידיים הכי טובות שיש על מנת שתמקסמו את ההצלחה שלו. מהסיבה הזאת אין סיבה אמיתית שתחששו בגינה לבצע שינויים. אם אתם רוצים להחליף חברת ניהול זה בהחלט צעד שתוכלו לעשות אותו בלב שלם. כמובן שלא מדובר על החלטה קלה, אך בחלק מהמקרים מדובר על החלטה הכרחית. ברגע שתבצעו שינויים בזמן אמת תוכלו להרוויח מכך לא מעט.

 

כדאי לכם להשקיע רק כסף פנוי

יש לכם כסף פנוי שאותו הצלחתם לחסוך לאורך השנים? מעולה, את הכסף הזה תוכלו להשקיע בתיק ההשקעות. אל תשקיעו באותו תיק השקעות מנוהל כסף שאתם צריכים אותו מסיבה כזאת או אחרת. במקרה שבו לא תשקיעו רק כסף פנוי אתם עלולים לסבך את עצמכם כהוגן. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם אלה שחופרים לעצמכם בור שיהיה לכם קשה לצאת ממנו. יש לכם אפשרות להשקיע רק סכומי כסף שאינכם בונים עליהם בטווח זמן הקצר או הארוך. ברגע שתרוויחו סכומי כסף גבוהים תוכלו כמובן לעשות בכסף ככל העולה על רוחכם. אך לפני שזה יקרה ישנה חובה להתנהל בצורה נבונה.

 

צילום:freepik

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח