טיוליםמבזקים

משרד התיירות משיק קמפיין לעידוד תיירות פנים: "קפיצה קטנה חופשה גדולה"

משרד התיירות השיק היום (חמישי) קמפיין לקידום תיירות הפנים בערי תיירות ברחבי הארץ. הקמפיין, שהסלוגן המוביל שלו הוא: "קפיצה קטנה חופשה גדולה" מבקש לעודד את הישראלים לצאת לחופשה אורבנית באופן ספונטני באמצע השבוע.

במסגרת הקמפיין יציעו הערים המשתתפות מגוון מבצעים והטבות אטרקטיביות ללינה, סיורי תוכן, ואירועי תרבות לזוגות, צעירים, מבוגרים ומשפחות. הקמפיין יעלה בכל המדיות המרכזיות: בטלוויזיה, ברדיו, בדיגיטל, ברשתות החברתיות, ובאתר ייעודי של משרד התיירות. כמו כן, יקודם גם תוכן שיווי במסגרת הקמפיין. מידע נוסף ופרטים על ההטבות ניתן יהיה למצוא באתר האינטרנט השיווקי של משרד התיירות, וכן באתרים של העיריות המשתתפות. בנוסף, יפורסמו באתר המשרד כתבות תיירות הממליצות על לו"ז בילוי בן 48 שעות בכל אחת מהערים המשתתפות בקמפיין: נתניה, נצרת, ירושלים, תל-אביב וחיפה.

כל אחת מהערים מציעה חוויה שונה וייחודית. בירושלים מודגשים אירועי התרבות והעירייה מציעה בשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים והמשרד לפיתוח ירושלים חבילות תרבות ותוכן במחירים מוזלים. בין האירועים שיתקיימו בעיר בקיץ הקרוב: פסטיבל היין, פסטיבל הג׳ז, פסטיבל הבירה, חוצות היוצר, ארץ האגדות בגן הבוטני, טיפוס חבלים במגדל דוד ועוד. בנתניה, שמציעה 14 ק"מ של חופי ים לרחצה ולגלישה מוצעות מגוון הטבות בסיורים ואטרקציות חינם ללנים בעיר. בתל אביב, שמצטיינת בחיי לילה ובחופי הים, מציעים בתי המלון הטבות לאורחים במהלך השבוע. כמו כן מציעה העיר סיורים ומגוון פעילויות תרבותיות. בחיפה, המצטיינת בתצפיות מרהיבות ובמגוון רחב של תרבויות ודתות לצד קולינריה מעניינת, מזמינים את הלנים בעיר ליהנות גם מאטרקציה או מסיור בחינם. בנצרת מוזמנים המבקרים ליהנות מחוויה קולינרית, מסיורים בעיר העתיקה ובגלריות האמנות הפזורות ברחבי העיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הקמפיין עולה כחלק ממאמצי משרד התיירות לסייע לתעשייה, שחווה בימים אלה משבר חמור בעקבות עצירת התיירות הנכנסת מחו"ל כבר למעלה משנה. בהנחיית מנכ"ל המשרד אמיר הלוי, ניתן דגש במסגרת הקמפיין בעיקר על ערי התיירות המרכזיות שנפגעו. ברבעון הראשון של 2021 ביצע משרד התיירות מספר מהלכים וקמפיינים שיווקיים וביניהם פרויקט סיורים ארצי לעידוד תנועת תיירות תוך החזרת מורי הדרך לעבודה. כמו כן, פעל המשרד ליצירת ביקוש לעסקי האטרקציות שחזרו לפעול לאחר כשנה של הדממה, וכן עודד תיירות בקבוצות. במשרד התיירות אומרים כי תיירות הפנים, כמו ברוב מדינות העולם, ממשיכה להוות עוגן מרכזי המשמר את התשתית התיירותית בשנת 2021.

הילה גור, מנהלת אגף תיירות פנים במשרד התיירות: "תעשיית התיירות מתמודדת מזה תקופה ארוכה עם סגרים, הנחיות מגבילות ולאחרונה גם אירועים שקטעו את מאמצי המשרד להניע פעילות תיירותית בתקופה שבין חגי האביב לקיץ. במשרד נותנים סיוע לתעשייה בתקופה בה הוא נדרש. הקמפיין נועד לעורר את הרצון לצאת מהשגרה. יש לערי התיירות בישראל להציע בילויים שלא נופלים מערי תיירות בחו"ל.

שרת התיירות, אורית פרקש הכהן, אמרה: ״בחודשים האחרונים שקדתי על המתווה החשוב והקריטי להחזרת התיירים לישראל. בלעדיהם, ענף התיירות לא יחזור לשגרה. במקביל, וכמו מדינות רבות בעולם בעת הזו, אנו יוצאים בקמפיין רחב לעידוד תיירות פנים: תושבי ישראל, אתם מוזמנים ליהנות מאתרי הארץ, מקבלת הפנים של מקומות האירוח והחוויות הרבות שנמצאות בין דן לאילת. הקמפיין יעודד חופשה קצרה של אמצע השבוע, במיוחד בערים המתבססות על תיירות, ועדיין לא חזרו לשגרה, כמו ירושלים, נצרת וחיפה. החופשה הקצרה שלכם היא משב רוח מרענן ותומך הן לבריאותכם – והן לענף התיירות בישראל. צאו לטייל! חופשה נעימה ופרנסה טובה!״

לאתר האינטרנט השיווקי של המשרד לחצו כאן

צילום: רוני בלחסן

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח