בריאותמבזקים

שיתוף פעולה בין קופ"ח מכבי וביה"ח שיבא – תל השומר יאפשר אשפוז בבית

מכבי שירותי בריאות תחל לשתף פעולה עם המרכז הרפואי שיבא- תל השומר במסגרת בית החולים המתקדם שהקימה, במטרה להביא לסופה של תופעת "הזקנה במסדרון". מעתה יוכלו חברי מכבי לקבל שירות מקצועי ומיטבי על ידי המומחים של שיבא ומכבי בביתם במהלך שישפר את איכות חייהם לאורך האשפוז, יפחית את הסיכון לזיהומים, יקצר את תהליך ההחלמה, וכמובן – יעניק מעטפת שירותי רפואה איכותית, נגישה ומותאמת אישית.

במסגרת שיתוף הפעולה, יוכל חבר מכבי הזקוק לאשפוז, אך אין הכרח להישארותו בבית החולים, להמשיך את הטיפול בביתו תוך קבלת כלל הטיפולים הנדרשים, כולל ליווי של רופאים ואחיות וזמינות 24/7. הפרויקט יכלול טיפול באנשים הסובלים ממחלות זיהומיות שונות, מחלות כרוניות שהחמירו, אי ספיקת לב ועוד.

המהלך החשוב, שיצא בימים אלה לדרך, מתקיים מתוך הבנה שלסביבה הטבעית של המטופל חשיבות מכרעת בהחלמתו ובצמצום הסיכונים הבריאותיים הנלווים לאשפוז.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ההסכם בין הצדדים נחתם בטקס חגיגי במעמד רן סער מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ומכובדים נוספים.

ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ציין: "הסביבה הביתית, הנוחה והמוכרת היא סביבה אופטימלית להחלמה ולשיקום. על כן הקמנו את בית החולים המתקדם, הנמצא בבית המטופל, בו מחלימים המטופלים בחיק המשפחה ובאופן בטוח ומותאם לצרכיהם. שיתוף הפעולה עם שיבא הוא אבן דרך משמעותית מאחר ומדובר בבית חולים אשר מנגיש את השירות לאוכלוסייה גדולה במרכז הארץ. שילוב הכוחות בין שני הענקים- מכבי ושיבא, מאפשר לנו לתת לחברינו שירות מצוין וטיפול איכותי ומותאם אישית".

ד"ר גליה ברקאי, מנהלת בית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND, אמרה: "השירות הדרך יאפשר למטופלים ליהנות משילוב אידיאלי של מצוינות ואיכות טיפולית עד הבית – טיפול רפואי מצוין ומותאם אישית הניתן על ידי מומחי שיבא ומכבי. זהו שיתוף פעולה, שבו צוותים מבית החולים ומהקהילה מטפלים יחד בחולים".

צילום: דוברות מכבי
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח