טיולים

ארץ הקרחונים והאש: פגסוס מציעה מבחר טיולים מאורגנים לאיסלנד

לאור ההודעה על פתיחת היעדים לתיירים מחוסנים, חברת פגסוס מציעה מגוון טיולים מאורגנים לאיסלנד ארץ הקרחונים והאש, מתחילת יולי של 8 ועד 13 ימים. הטיולים הגדושים סוחפים את המטיילים לחוויה עתירת ידע וריגוש.

איסלנד הוא אי מרהיב ביופיו שעוצב משני כוחות עיקריים: קרח ואש. המשחק העצמתי של כוחות הטבע המופלאים שנפגשים באיסלנד, יוצרים נופים מיוחדים ומגוונים וארץ שנראית כמו פלטת ציור של אמן שהשתולל עם כל הצבעים. "האדם אינו אלא תבנית-נוף מולדתו" (שאול טשרניחובסקי) ואם הנוף כזה, מה ניתן לצפות מן האיסלנדיים.

הטיולים משלבים בין אדם לטבע, תוך מסע אל התרבות האיסלנדית, עם נוף עוצר נשימה וטבע שמשתנה לנגד עינינו בשלל מראות וצבעים, לבין תרבות נפלאה אותה יצר האדם במו ידיו, כאשר הגיע להתיישב באי הגעשי לפני קצת יותר מ- 1,000 שנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מקומות ואתרים מרכזיים בהם עוברים הטיולים: בירת איסלנד ריקיאוויק, טבעת הזהב ת'ינגווטליר, מפלי הזהב גולפוס, הגייזר, אקווריירי בירת הצפון, מפל האלים גודאפוס, הפארק הלאומי, המפל העוצמתי דטיפוס, אזור אגם מיוואט הר הגעש קראפלה, שייט צפייה בלוויתנים, הקרחון הגדול באירופה ואטנאיוקטל, שיט בלגונה הקרחונית, דרום איסלנד, צוקי הים, מפלי סקואפוס וסליילנדספוס, רכיבה על אופני שלג ורחצה בלגונה הכחולה.

איתמר ניר מנכ"ל פגסוס טיולים, אמר: " לאחר שצפינו במסע של קושמרו אל קרחוני הענק של איסלנד והר הגעש המרהיב, בהתפרצויותיו האחרונות, אנו שמחים להציע מגוון טיולים עוצרי נשימה לקרחוני הענק בני מאות השנים והר הגעש הפעיל לצד הנוף והתרבות של איסלנד. הטיולים הפגסוסים מבטיחים חוויה בלתי נשכחת, המשלבת תרבות וטבע, התנסויות, ריגוש וידע. יעדים קרירים וחורפיים כאלו במיוחד בקיץ, אהובים מאוד על המטיילים הישראליים ופגסוס שמחה לחזור ולהציע טיולים מאורגנים, מוסדרים ומסודרים ליעדים אלה.

חברת פגסוס טיולים, הוקמה לפני 25 שנה והצליחה להטביע את חותמה בעולם הטיולים המאורגנים ברחבי הגלובוס ובארץ. פגסוס רואה בטיול הגשמת חלום, והפכה עם השנים לשם נרדף לטיולים מאורגנים. לטייל בעולם זה מקצוע, לכן יש לעשות זאת בדרך מקצועית, או כפי שנוהגים לומר ב"פגסוסית" קבלת תמורה מלאה. החברה פועלת בכמה מישורים: האופי וההשראה, הפן התכנוני, המימד הביצועי, הפקת לקחים ומסקנות והפן היישומי, בכל אחד מהמישורים החברה משקיעה משאבים רבים. טיול מאורגן מצריך התאמה אישית, ראייה מרחבית, התאמה לתקציב, הסתכלות חברתית ועוד. צוות העובדים הגדול של החברה עושים ימים ולילות כדי להעניק את חווית הטיול. מדיניות פגסוס היא שקיפות מלאה בכל הנוגע לבתי מלון, עלויות כניסה לאתרים ועוד. החברה רואה בקהל לקוחותיה אוהדים ואוהדות ולומדים רבות מהמשובים שמקבלים בחזרתם מהטיול.

צילום: יח"צ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח