איראןהעולם הערבילבנוןמבזקים

חסן נסראללה: "אם לא יפטר משבר הדלקים בלבנון נשיג דלק מאיראן"

חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה, נשא נאום היום (שלישי) לתומכיו והתייחס למצב הכלכלי בלבנון, להתפתחויות הפוליטיות בישראל ולמצבו הבריאותי. כזכור, מזכ"ל החיזבאללה הרבה להשתעל בנאומו הקודם ונראה היה כי ישנה החמרה במצבו הבריאותי. היו בישראל שהעריכו כי נסראללה חלה בקורונה אך אין לכך הודעה רשמית. "אני עדיין אתכם ובינכם", אמר מזכ"ל הארגון, "אמרו שאני מת, חיפשו לי מחליף, אני רוצה להרגיע את כולם לגבי מצבי, עוד מקווה שנתפלל יחד בירושלים.”

נסראללה התייחס למצב הכלכלי הקשה בלבנון. המטבע הלבנוני חצה לראשונה את שער ה-14000 לירות אחרי שלושה חודשים. בנוסף, בלבנון ישנו מחסור רחב בדלקים, "אם לבנון לא תשכיל לפתור את בעיית הדלקים, חזבאללה ידאג להכנסת דלקים מאיראן ללבנון דרך נמל ביירות באופן עצמאי", אמר חסן נסראללה.

הנאום התקיים בצל אמירתו של מנהיג מפלגת הזרם הפטריוטי החופשי בלבנון שאמר אתמול במסגרת ראיון ל"א-נהאר" כי המצב בו מוחזק נשק מחוץ לצבא לבנון בתוך לבנון הוא מצב לא טבעי שחייב להיפסק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נסראללה בנאומו לא שכח להתייחס להתפתחויות הפוליטיות בישראל ולהקמת הממשלה החדשה שצפויה להישבע ביום ראשון והביע לעג בכך שלא מצליחים בישראל להקים ממשלה יציבה.

Back to top button