מבזקיםפוליטי / מדיני

החרדים תוקפים את בנט: "השררה מעוורת את עיניו, מבייש את הכיפה שעל ראשו"

הסיעות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, נועדו לפני זמן קצר (שלישי) לישיבה משותפת בה השתלחו בחריפות בממשלה הצפויה לקום, וביו"ר ימינה, נפתלי בנט, בפרט.

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, אמר כי "נפל דבר בישראל – המדינה היהודית בסכנה. מדינת ישראל משנה את אופיה, את פניה ואת ייעודה. עקירת הדת מהמדינה בחסות חובשי כיפה שהשררה מעוורת את עיניהם. הממשלה בראשות בנט הולכת להרוס ולהחריב את כל מה שבמשך 73 שנה שמרנו יחד, גם בזמנים קשים ביותר. היא תחריב את השבת הקדושה, את הגיור, את הרבנות הראשית, את הכשרות ובעיקר תקרע לחתיכות את עם ישראל, שייאלץ לחזור לחיות כמו בגלות עם קהילות וספרי יוחסין."

יו"ר יהדות התורה, משה גפני תקף: "נבלה נעשתה בישראל. הרבה שנים אני בכנסת ואני לא זוכר הסכמים קואליציוניים כאלה, של התרסה כלפי שמיים, נגד כל הקדוש והיקר לעם ישראל. נרעיש שמיים וארץ, את הארץ והעולם, על ההתנהלות של האיש הרשע הזה שלכאורה חובש כיפה. תהיה פה מלחמה על חילול השם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן, הוסיף מצידו כי "ממשלת השמאל הזו איבדה דרך, איבדה ערכים ואיבדה מצפון. כל הצביון היהודי נמחק ברגע זה. ההבדל היחיד בין בנט ללפיד זה שהוא חובש כיפה, אז אני קורא לו להוריד אותה – הוא מבייש את הכיפה שעל ראשו."

ארכיון. צילום: יעקב כהן, דוברות ש"ס

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח