חדשות הארץ

פעוט בן 2 ננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו בשדרות – וחולץ בשלום

פעוט כבן שנתיים ננעל היום (שני) בשגגה ברכב לעיני הוריו ברחוב נחל דולב בשדרות וחולץ בשלום על ידי כונני ידידים. מבירור המקרה עולה כי המפתח היה בידי הילד והוא נעל עצמו. שי סופר, מנהל מוקד דרום, שרית מכלוף ברששת, אחראית מתנדבים סניף אשקלון, ובועז צברי, כונן סניף שדרות, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

שי מספר: "הייתי בעבודה במשרד מול המחשב, לקראת פגישה, כשקפצה הקריאה ביומן המוקד. עוד לפני שיצאה לקבוצת החירום, רצתי מיד לבית לקחת את הרכב. הרחוב נמצא בקצה השני של שדרות, אבל הגענו שלושה כוננים תוך 2-3 דק'. הילד היה קצת לחוץ, אבל חיוני וערני. שרית ובועז התחילו בפעולות פתיחה מצד אחד ואני מצד שני, ותוך פחות מדקה הילד חולץ מעט מזיע אבל בריא ושלם, לשמחת ההורים. בועז, שבהכשרתו משמש כחובש רפואת חירום, בדק אותו. מבירור שעשינו, האבא שם את הילד עם המפתח אצלו, והוא נעל את עצמו. אנחנו מזכירים את כלל המפתח ושלא לתת לילד את המפתח לידיים. האימא אמרה לבועז שכל המשפחה שלה מתנדבת ברחבי הארץ ושהיא שמחה שגם פה בשדרות יש ידידים. לפגישה אמנם קצת איחרתי, אבל הבינו שזה היה יותר חשוב".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור על "כלל מפתח" ושלא לתת לילד את המפתח לידיים מחשש לנעילה • בעת נעילה צרו קשר עם המוקד במספר 1230 ללא כוכבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ידידים

Back to top button