חדשות הארץמבזקים

שריפה פרצה סמוך לישוב בת עין בגוש עציון, לא ידוע על נפגעים

שריפה גדולה פרצה לפני זמן קצר (ראשון) סמוך ליישוב בת עין בגוש עציון. לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה בסיוע חוצה מחוזות פועלים בשריפה, ועד כה פונו 15 בתים. הכוחות במקום מדווחים על מספר מוקדים אשר מתקרבים ליישוב בחסות הרוחות.

שישה צוותי כיבוי פועלים במקום בסיוע שישה מטוסי כיבוי. מטוסי הכיבוי נערכים להטלת חומרי כיבוי על קו הבתים. לוחמי האש ממשיכים במאבק העיקש בלהבות. במאמצי הכיבוי משתתפים כוחות צה"ל. לא ידוע על נפגעים, אין שליטה באירוע.

רשף אבי בן סעדון מפקד המשמרת, אמר: "הדיווח שהתקבל בתחילת האירוע הוא על מספר מוקדי שריפה בסמוך ליישוב בת עין בגוש עציון. למקום הוזנקו צוותים מתחנה אזורית יהודה. כשהגיעו למקום דיווחו על שריפה מתפתחת וכי יש סכנה ליישוב. עם קבלת הידיעה הוזנקו כוחות רבים למקום. לוחמי האש ממשיכים בפעולות כיבוי עיקשות על מנת לבלום את השריפה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תמיר ארז מפקד תחנה אזורית יהודה, הוסיף: "עם ההבנה שמדובר בשריפה היכולה לסכן את היישוב הועלתה דרישה למטוסי כיבוי למקום, עד כה שישה מטוסים פועלים במקום גם בהטלת חומרי כיבוי על קו הבתים, וגם בהטלת חומר מעכב בעירה על מנת ליצור חיץ בין השריפה ליישוב. כוחות צבא מחטמ"ר עציון מסייעים לכוחות הפועלים בשטח. כמו כן אנו מסתייעים בסיוע מרחבי מחוז יו"ש, וכן בסיוע חוצה מחוזות מירושלים ודן"

צילום: דוברות כב"ה
צילום: דוברות כב"ה

Back to top button