העולם הערבימבזקיםרצועת עזה

מנהיג חמאס סינוואר: "בסבב הבא נגרום לחורבן בתל אביב"

ארגון הטרור חמאס הכניס את מצלמות אלג'זירה אל תוך המנהרות ברצועת עזה, שבועיים לאחר המבצע "שומר החומות", זאת בכדי להפריך את הטענה הישראלית כי מערך המנהרות של הארגון הושמד ויכולותיו של הארגון נפגעו באופן קשה.

לדברי מנהיג חמאס, יחיא סינוואר רק 3% מהמנהרות נפגעו, אך הם שוקמו על ידי הארגון מיד עם תום הלחימה וחזרו לפעילות מבצעית מלאה. בתיעוד של אלג'זירה מבטן האדמה הציג חמאס תיעוד מחדר הפיקוד והשליטה שבו נעשה, על פי הודעת הארגון, שימוש במהלך המבצע.

סינוואר הגיב על סבב הלחימה האחרון ועל האפשרות לחידוש הלחימה מול ישראל ואמר כי במבצע האחרון הוחלט לשגר את הטילים הישנים שמחזיק הארגון. לדבריו, תל אביב תראה שונה בסבב הלחימה הבא "יש ביכולתנו לשגר 130 טילים בשיגור אחד ולגרום לחורבן בתל אביב. יכולנו לזעזע את תל אביב, יש המון דברים שנמצאים מעיני הציבור. אם העימות יפרוץ שוב, המזרח התיכון יראה שונה מכפי שהיה עד כה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר סינוואר כי " ישראל חשבה שהחזיקה אותנו עשרות שנים אחורה אבל בפועל ההישג שלה הוא אפס גדול. הארגון שלנו נותר במצב טוב ואם ישראל תחזור לעימות איתנו נלחם בה בחזרה ובעוצמה רבה. מטרת ישראל הייתה להרוג 10,000 לוחמים אבל גם בזה היא כשלה."

לסיכום אמר סינוואר כי "אחרי הניצחון הגדול הזה אנחנו אומרים שמה שהיה לפני מאי 2021 הוא לא מה שיהיה אחרי"

Back to top button