חדשות הארץ

חריש: פעוט בן שנתיים ננעל בשגגה בתוך רכב וחולץ בשלום

פעוט כבן שנתיים ננעל היום (ראשון) בשגגה בתוך רכב לעיני אמו ברחוב טופז בחריש.

מודעה

אהוד הרפז, מנהל סניף חריש, לוי יצחק רוסלר ודניאל פריווה, כונני הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו הכוננים את הפעוט בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

אהוד מספר: ״קיבלתי את הקריאה כשהייתי באמצע תפילת מנחה. עצרתי מיד את התפילה ומיהרתי למקום. אליי חברו גם הכוננים לוי יצחק רוסלר ודניאל פריווה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותנו, חילצנו את הפעוט לשלום ומבלי לגרום כל נזק לרכב. לוי יצחק רוסלר, המשמש בנוסף ככונן רפואת חירום, בדק את הפעוט והרגיע את האם כי שלום הפעוט טוב".

בעת נעילה צרו קשר עם המוקד במספר 1230 ללא כוכבית.

צילום: ידידים
מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button