משפטי/פלילי

חשד: נהג נתפס נוהג בזמן שלילה – וניסה להתחלף עם נוסע שישב לידו

שוטרי אגף התנועה המשיכו במהלך סוף השבוע בפעילות אכיפה יזומה נגד עבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות בכביש בכל רחבי הארץ וזאת על מנת להגביר את הביטחון בקרב ציבור משתמשי הדרך.

בפעילות יזומה בכביש 6, סמוך למחלף חורשים, הבחינו השוטרים ברכב והורו לו לעצור בצד הדרך לבדיקה. תוך כדי עצירת הרכב, ניסה הנהג להחליף מקום עם נוסע שישב לידו. בבדיקה עלה, כי נהג הרכב, תושב חורה בן 20, נוהג בזמן פסילה שהשית עליו בית המשפט בשל עבירת תנועה שביצע. נהג הרכב נשלח למעצר בית, רכבו נתפס ונגרר ונרשמה לחובתו הזמנה לשיפוט מהיר.

נהג נוסף נתפס במהלך פעילות אכיפה בכביש 4, סמוך למחלף מעגן מיכאל. השוטרים שהיו בפעילות הבחינו בנהג אוחז בידו טלפון נייד בזמן נהיגה. בבואם לרשום לחובתו דו"ח התברר כי הנהג, תושב אור עקיבא, בשנות ה- 20 לחייו מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. הנהג נשלח למעצר בית, רכבו הושבת ונרשמה לחובתו הזמנה לשיפוט מהיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאגף התנועה של המשטרה נמסר: "נהיגה בזמן פסילה, ללא רישיון או שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה הנן עבירות מסכנות חיים. שוטרי אגף התנועה ימשיכו לפעול לאורך כל השנה תוך הפעלת מגוון אמצעים גלויים וסמויים המייצרים הרתעה ומגדילים משמעותית את סיכויי מבצעי העבירה להיתפס וזאת על מנת להגביר את הביטחון בקרב ציבור משתמשי הדרך."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button