צרכנות

פעילויות מקוריות לימי גיבוש וכיף לעובדים

אם אתם בעלי עסק שרוצים לפנק את העובדים החרוצים שלכם, כדאי שתיקחו אותם ליום כיף מגבש ומהנה שיעניק להם חוויה בלתי נשכחת, וכמובן יגרום להם לתחושת הערכה גדולה עבור מקום עבודתם.

היצע האפשרויות העומד בפניכם הוא מגוון ומבלבל, ולכן פנינו לעזרתם של החבר'ה המקצועיים של קרמל הפעלות כדי לקבל טיפים ותובנות שיסייעו לכם לתכנן את הפעילות השווה ביותר לעובדים. כדי להוציא לפועל את האטרקציות הנבחרות, ניתן להזמין ספק / מפעיל / איש מקצוע רלוונטי שישמח לערוך עבור העובדים פעילות מהנה ומגבשת.

משחקי אימפרוביזציה

אטרקציה נהדרת ומומלצת לכל פעילות גיבוש וכיף לעובדים. היתרון בפעילות כזו היא שניתן לערוך אותה כמעט בכל מקום, בין אם מדובר על מקום העבודה או מקום אחר בו החלטתם להוציא את העובדים ליום כיף. משחקי האימפרוביזציה מבוססים על משחקי אלתור בלבד, כך שהמשתתפים אינם מתכננים מראש את המהלכים, אמירות, פעולות או כל דבר אחר שהם מבצעים – שילוב המעניק הנאה, צחוק וכמובן גיבוש וחוויה עבור כל העובדים המשתתפים בפעילות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סדנאות צחוק

אפשרות נוספת לפעילות מגבשת ומהנה הכרוכה בצחוק היא סדנת צחוק. מדובר על סדנה המאפשרת למשתתפים להרגיש בנוח אחד עם השני, וכך להצליח ולהשתחרר וכמובן לצחוק צחוק גדול ומשוחרר שיסחף אחריו את כולם. סדנאות יוגה לצחוק לדוגמה מקנות הבנה ותרגול של נשימות נכונות, ובמקביל הנאה מחוויית צחוק משוחררת ומשחררת.

הרצאות מעשירות

פעילות מיוחדת ופופולרית עבור ימי כיף וגיבוש היא כזו הכוללת הרצאות מרתקות ומעשירות שיועברו לעובדים. כדי לשנות אווירה עבור העובדים, מומלץ לערוך את ההרצאות במקום שאיננו חלק משטח המשרדים כמו מועדון, לופט או אפילו מקום פתוח תחת כיפת השמיים כמו חורשה או פארק.

בשונה מהרצאות לימודיות בהם העובדים אולי רגילים להשתתף במסגרת עבודתם, הרצאות לעובדים המיועדות לימי כיף וגיבוש יכולות לכלול הרצאות אורח בנושאים מגוונים ומעניינים כמו סיפורי חיים אישיים, סיפורי השראה או גם הרצאות פרקטיות בנושאי אופנה, טכנולוגיה, זוגיות ועוד.

חדרי בריחה

אטרקציה של חדרי בריחה יכולה להיות פעילות נהדרת עבור צוות עובדים קטן יחסית. חדר בריחה הינו משחק אינטראקטיבי המצריך מהמשתתפים לגלות סבלנות, שיתוף פעולה, חשיבה יצירתית, אסטרטגיה ועוד יכולות שיאפשרו גם לבעלי העסק לגלות צד שלא הכירו בעובדים שלהם. נוסף לכך, מדובר כמובן על משחק מאתגר ומגבש, לכן זוהי אטרקציה מומלצת לעובדים חדשים או עובדים שאינם מכירים אחד את השני.

סדנאות בישול

שפע תוכניות הבישול בטלוויזיה גורמות לכולנו לגלות את השף היצירתי שמתחבא. באמצעות השתתפותם של העובדים בסדנת בישול, הם יוכלו להתקרב אחד לשני ולהכיר את התחביבים, העדפות ופרטים אחרים אישים של כל אחד מהקולגות העובדים איתם במקום העבודה.

כיוון שפעילות חברתית מנצחת היא כזו שיש בה אוכל טעים ומשובח, בסדנת הבישול העובדים ייהנו מהכנה של מאכלים שונים יחד, ילמדו כמה טיפים שימושיים שיתרמו להם במהלך הבישול הפרטי בביתם, וכמובן יערכו בסיום הסדנה ארוחה משותפת עם כל המנות הטעימות שהכינו יחד.

Back to top button